Syön parhaillaan II

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Kalapuikkoja ja salaattia feat jallukastike. Toka syöjä tänään vasta mut hopee on jees.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kalapuikkoja ja salaattia feat jallukastike. Toka syöjä tänään vasta mut hopee on jees.
Mutta säpä et ole pukeutunut tänään lain. Ei ainakaan ole ilmoitusta!

Itsehän vedin uimahallilla Lava pantsit jalkaan. Vedessä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Nau'anlihakeittoa.
Sen verran pitkään keittelin tuota lihaa että se on oikeastaan nyhtönautaa. Eihän sitä enää semmosiksi hienoiksi kuutiopaloiksi saanut leikattuakaan, heti hajosi kun edes hieman puukolla uhkailin. No, eipä ole iso katastrofi.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Oikein tehtynä hanpurilainen on hyvää ruokaa. Tein juuri hanpurilaisen oikein. Ja söin sen. Oli hyvää. Kanssaruokailijakin tykkäsi.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Palapaistia, porkkanaa, lanttua, perunaa(paloina) ja tuorekurkkua(viipaloitu)(FIN).
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Kävin hakemassa karvaranteilta paikallisesta murjusta pari kasvispitsaa.
Täytteet:
-Kebab
-Kinkku
-Salami
-Pekoni
Koko pitsan vetäisin.

Arvostelut:
-Tulista
-Hyvvöö
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16919
Kävin hakemassa karvaranteilta paikallisesta murjusta pari kasvispitsaa.
Täytteet:
-Kebab
-Kinkku
-Salami
-Pekoni
Koko pitsan vetäisin.

Arvostelut:
-Tulista
-Hyvvöö
Muuten kuulostaa erinomaselle mut ekstaumaukkauden ja tulisuuden olis tuoneet ne rakkaat jallut. <3 Eli 5/5 ja jallujen kans 6/5
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Oon muuten vaivihkaa koettanut lanseerata täällä päin tuota 'jallut'-termiä, kuten Joni sen tuntee, kielenkäyttöön ja kaikki ovat aivan hoomoilasina että mitäh.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä tunsin ala- ja yläasteaikoina erään H. Moilasen. Tai saatoinpa tuntea kaksikin. Mene ja tiedä. Istu ja pala.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Albert O! Vaeltelin valtateitä salkku täynnä seppeleitä, älä sylistäs mua heitä nyt kun seison jaloillain.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jallut varmaan tarkoittaa karvaisia turkkilaisia tuliluonteisia pitsanpaistajia.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Burb. Mulle tuli faksi, jossa sanottiin, että kuin untuvaa pinta on sun vartalon mut jäntevältä tuntuvaa se joka kaarteessa silti niin on. Että en tiiä sitte.
 
Ylös