Syön parhaillaan II

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tarkoituksena olis vääntää sianriekaleista joku safka vielä tässä illan päälle. Pikkasen jännittää mitä mä keksin. Tarkempi resepti selvinnee heti pian sen jälkeen kun olen sen toteuttanut. Mun keittiö ei aina toteuta fysiikan tai kemian lakeja, tai muitakaan, esim. avioliittolakia.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Tommosia ostin, kun tarjouksessa olivat. Saa hyvin liikuntaa, kun jättää pussin keittiöön ja lupaa itselleen hakea korkeintaan kaks pullaa kerrallaan. Mennääs taas ->
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Possu-sipuli-punasipuli-ananas-pepperoni-curry-savupaprika-oregano-tabasco -paistoshan siitä tuli. Periaatteessa olis voinut pamauttaa vaikka riisit tuohon kylkeen mutta vedän nyt tuommoisenaan kun tuo sika nyt kuitenkin piti saada tuhottua. Unohtu muuten suola ja pippuri tästä. No, en korjaa virhettäni, ehkä otan opikseni.
 

P1 Rai

West Coast
Liittynyt
3.6.2013
Viestit
3027
Sijainti
Siellä
Väänsin pitsan. Täytteinä kebab, kinkku, salami ja pekoni. Ähky.
*makaa sohvalla ettei tulisi oksennus*
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Panda Pehmeä Lakutoffee:a

Muuten ihan jees mutta pussin lisäksi makeiset on pakattu kahteen (2) eri kääreeseen. Haittaa pikanapostelua ja on epäilemättä luontoepäystävällistä. En tiedä kumpi kismittää enämpi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
No menipäs ne äkkiä. Kauhee ähellys noiden käärepapereiden kanssa. Kyllä nokka tuhisi.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Köyhän talven laskiaispullia. Eivät kohonneet ja kerma oli löysää.
 

Örfil

Guest
Hetki sitten toissapäiväistä avokadopastaa. Oli muuten edelleen hyvää.
 
Ylös