markoj
Custom User
Karttikeijoille kans.Pikkutenaville noi on helppokäyttöistä grillihöttöä, kun ei heille uskalla terävää veistä antaa, eikä vielä purentatekniikka ja -voima ole kovin hallussaan.
Karttikeijoille kans.Pikkutenaville noi on helppokäyttöistä grillihöttöä, kun ei heille uskalla terävää veistä antaa, eikä vielä purentatekniikka ja -voima ole kovin hallussaan.
Siinäpäs sitä onkin säilykkeet ja puolivalmisteet oikein mukavasti epäjärjestykseen kasattuna.Tuolta äsken jotain otin, mutta jäänee arvoitukseksi että mitä:
En mitään.Kerro VÄLITTÖMÄSTI mitä sieltä otit.
Moon tottunut väliinputoaja. Refleksit kehittyy siinä väkisinkin.Kerkesit väliin. Voi sentään.
No vähän, mut kyl ne joskus on ollut vielä siistimmin sommiteltuna oikeille kohdille.Siinäpäs sitä onkin säilykkeet ja puolivalmisteet oikein mukavasti epäjärjestykseen kasattuna.
Säilyttänet leipää jääkaapissa? Mää en.No vähän, mut kyl ne joskus on ollut vielä siistimmin sommiteltuna oikeille kohdille.
Enk ma, paitsi joskus, jos ja kun tiedän limpun viettävän syömättä enemmän kuin kotvasen. En pidä jääkaappikylmästä leivästä ja se kuivaakin sillä konstilla nopeemmin. Ei toki homehdu niin nopeesti.Säilyttänet leipää jääkaapissa? Mää en.
Kyl säilytän jääkaapissa, en osaisi pöydällä tai normikaapissa säilyttää.Säilyttänet leipää jääkaapissa? Mää en.
Levottomia leipiä sulla jos niiden säilyttäminen on taitolaji.Kyl säilytän jääkaapissa, en osaisi pöydällä tai normikaapissa säilyttää.
Mullapa leipä on leipälaatikossa jääkaapin vieressä. Huoneenlämmössä.Kyl säilytän jääkaapissa, en osaisi pöydällä tai normikaapissa säilyttää.
Mä taas pidän niissä pusseissa, joissa se myyty on. Mutta kukin tyylillään.Itse suosin leipäkoria ja satunnaisesti isohkoa hedelmäkulhoa, jos ei oo hetelmiä. Omissa pusseissa pidän.
Tottumus kysymys enempi että missä niitä säilyttää kukin.Levottomia leipiä sulla jos niiden säilyttäminen on taitolaji.
Okei.Mullapa leipä on leipälaatikossa jääkaapin vieressä. Huoneenlämmössä.
Mullon leipäkori jääkaapis jos et sattunut huomaamaan.Itse suosin leipäkoria ja satunnaisesti isohkoa hedelmäkulhoa, jos ei oo hetelmiä. Omissa pusseissa pidän.
Arvaan että otit jotain pinaattilettujen vierestä.Tuolta äsken jotain otin, mutta jäänee arvoitukseksi että mitä: