Syön parhaillaan II

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Nyt tälläsiä pannulla:



Aivan pieno hentonen määrä muusia ja sitten vihanneksia(Porkkana&Lanttu). Bon a petit :)
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Hienoa moderaattorit poisti sen kammottavan kuvan jonka joku toinen pisti äsken tänne. Nopeaa toimintaa! :thumbup:
Mä poistin sen itse (enkä ole mode) mutta se ei silti tarkoita sitä, etteikö mielestäni pääosa täällä syö pelkkää sitä itseään :p
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18415
Mä poistin sen itse (enkä ole mode) mutta se ei silti tarkoita sitä, etteikö mielestäni pääosa täällä syö pelkkää sitä itseään :p
Joo tiiän että syön paskaa, ei mulle siitä silti tartte aina huudella, laita siekin kuvaa äläkä selitä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kysyin Näsärissä (eli Näsiksessä) että saisinko saman välilihakyljyksen kuin ystäväni (?) Albert Oil eli härän välilihakyljyksen. Hississä alasmennessä portsari sanoi että nähdään sitten joskus toiste.
Ei sentään neuvonut nopeaa oikotietä ikkunan kautta kun päästi ihan hissillä alas.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Tämä oli aivan omalla kameralla. Ja lisää tulee kohta.....
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ruokakulttuurista puheenollen tuohon naapurustoon aukeaa huomenna Teurastamo. Ja Hämeentieltä löytyy tällaisia herkkukauppoja. Lisää paikallista tarjontaa löytyy tukkutorilta ja sen läheisyyden tehtaanmyymälöistä, muiden muassa Wotkinsin. Hakaniemen hallia, Avikaisen leipomoa ja monta muuta herkkupaikkaa unohtamatta.

Ilolla saanut seurata tätä paikallista ruokakulttuurin nousua ja kukoistusta. Ja Pop up -ravintolapäivät meinas ihan unohtua! Sais vaan itekki käydä enempi noissa liikkeissä kuin näissä iänikuisissa, joskin ihan ookoo, perusruokakaupoissa. Senkin kun oon huomannu, että kun pikkasen kävelee ja näkee vaivaa niin ruoka halpenee ja sen laatu paranee.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ruokakulttuurista puheenollen tuohon naapurustoon aukeaa huomenna Teurastamo. Ja Hämeentieltä löytyy tällaisia herkkukauppoja. Lisää paikallista tarjontaa löytyy tukkutorilta ja sen läheisyyden tehtaanmyymälöistä, muiden muassa Wotkinsin. Hakaniemen hallia, Avikaisen leipomoa ja monta muuta herkkupaikkaa unohtamatta.

Ilolla saanut seurata tätä paikallista ruokakulttuurin nousua ja kukoistusta. Ja Pop up -ravintolapäivät meinas ihan unohtua! Sais vaan itekki käydä enempi noissa liikkeissä kuin näissä iänikuisissa, joskin ihan ookoo, perusruokakaupoissa. Senkin kun oon huomannu, että kun pikkasen kävelee ja näkee vaivaa niin ruoka halpenee ja sen laatu paranee.
Jämsässä on Rosso, muutama kebabpaikka ja 2 grillikioskia.

Siinä sitä valikoimaa riittävästi.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Törni lopettaa nyt tuon kuvien postaamisen. Saatana. Tai joudun lähteen tonne Teurastamolle just ja saranapuolelta sisään.
 
Ylös