Komp.http://www.grandiosa.fi/p15-kiviuunipizza.php?tn=117185
On näistä itse paistettavista valmispizzoista ihan ehdottomasti paras mun makuuni. Lidlin joku salamipizzajutska on kans aika hyvä, mutta ei lähellekään tämän tasoinen.
:thumbup:Komp.
Viime viikolla maistettiin tätä ekaa kertaa, samaa mieltä kyllä kanssasi
Laitoinkin, kun pistin vemputtajan iggeen.:ahem:Miksi et voi laittaa kuvia piiloon?
Pitsa uunissa vai pitsauunissa? Tosin tuo pitsauuni on "Asioita, joita tekisi mieli hankkia" -ketjun juttuja ennemminkin.Ittetehtypitsauunissaonnyt.
Normiuunissa eikä oo sitä pitsakivestäkään.Pitsa uunissa vai pitsauunissa? Tosin tuo pitsauuni on "Asioita, joita tekisi mieli hankkia" -ketjun juttuja ennemminkin.
Sama tilanne. Sulla, mulla ja Leevillä. Tosin sullon sentään se pitsa uunissa.Normiuunissa eikä oo sitä pitsakivestäkään.
Pyrytsin tapauksessa kertoo sana kuin sana.Kurskin tapauksessa yksi sana kertoisi enemmän kuin tuhat kuvaa.
Pyrytsihän käy korkeimmilla kierroksilla koko forumin väestä.:ahem:Pyrytsin tapauksessa kertoo sana kuin sana.
Ei näköjään ehtinyt huomaa anteeksipyyntöä... Noh aivan sama mulle mitä Mosse ajattelee. :alppu:Laitoinkin, kun pistin vemputtajan iggeen.:ahem:
Olisit nyt kostoks viäntäny sellasen 5x5 pikselin kuvan, oltais saatu hehkuttaa että kuinka se Mosse taas marttyyroi. Voi sitä!Mitään onnettomia kuvia ei tule.
:thumbfh:Olisit nyt kostoks viäntäny sellasen 5x5 pikselin kuvan, oltais saatu hehkuttaa että kuinka se Mosse taas marttyyroi. Voi sitä!
Laitoinkin, kun pistin vemputtajan iggeen.:ahem:
Laittoiko Joni vemputuskuvia?Ei näköjään ehtinyt huomaa anteeksipyyntöä... Noh aivan sama mulle mitä Mosse ajattelee. :alppu: