Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kävin tuossa muuan pizzeriassa vain todetakseni että oma lähipizzeriani voittaa Alpun lähipizzerian mennen tullen.
Olen yrittänyt tällä viikolla elää marjoilla ja rahkalla mutta nyt loppuu pelleily. Saunasta saavuttuani tilaan Pyryhvin dissaamasta lähipizzeriastani niin valtavan ja rasvaisen käntyn, että sydän sulaa niille sijoilleen.
Tarkoittikohan Faggis tätä paikkaa:

Näytä liitetiedosto 20585

Jos tarkoitti niin väärässä oli. Hyvää nimittäin on. Maha kasvaa ja kivekset pullistuu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eip. Koskaan en ole tuossa käynyt vaikka aikomus on ollut.

Johonkin tässä kohta pitäis suunnata nälkä taltuttaakseen. Mitä arvon herra siis tuolta suosittelisi?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Paikan erikoisen itse otin. Eli siis pizzerian itsensä mukaan nimetyn lätyn. Täytteinä näyttäisi olevan broitsua, kebua, punasipulia ja tomskua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Homma skulaa ja skumma holaa. Nyt kun vielä keksitään ravintolan nimi jostain että voi soitella ennakkoon varoitellakseen tulostaan niin mikä jottei.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Hah! 3: olmen euron lisämaksua vastaan kuljettavat Sanna pizzan ynnä 1,5l Pepsi Max virvoitusjuoman kotiovelleni.

Näin vältyn riskiltä kohdata housuton Albert Oil.

burb

.
Häviskö tästä (tai siis tuosta) joku viesti? No, ei hätää, mä voin tarvittaessa kuvitellakin asioita. Oho, Kimi voitti just Ahvenanmaan GP:n.

burb

.
Mahtaakohan tuota noin niin kannattaa eppäillä. Empä tiijä.