Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Trullinkaasu

Well-known member
Crunchy muesli. Lidlin mysliä.

Häviää selvästi Pirkan marjaiselle muromyslille. Ihan syötävää, mutta ei mikään makunautinto. Liikaa rusinoita, heitin niitä vähän roskiin.

Arvosana kuusimiinus.

Mangelo

Well-known member
Special muesliä. Lidlin mysliä. Alussa oli mukavan reilusti fruits and nuts, mutta nyt pussin pohjalla pelkkää lastua. Siitä miinusta 8½.

Trullinkaasu

Well-known member
Makeanhimo iski, joten kävin ostamassa Missä X -karkkipussin ja neljä-viisi lakupiippua.

Missä äksiä siis parhaillaan mutustelen.

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Soin keittoa, jota voisi luonnehtia siskonmakkarasopan etaiseksi sukulaiseksi.

Örfil

Guest
Kauraleipää ja kahvia.

Kun syö illalla 6:uusi palaa kauraleipää ja paljon kasviksia päälle, niin Bristol Stool Chart tykkää hyvää.

Toimii kuin paraskin rööriroope.

Olen käyttänyt tätä matkakikkana eli jos on aamulla aikainen reissuherätys ja on parasta ennen reissua hoitaa iso hätä alta pois, niin kun illalla mättää kuusi palaa kaurista, niin aamukahvin jälkeen on takuulla mies matkakunnossa.

Örfil

Guest
Niin, pääasiallisimmat matkakohteesi siinä luetteletkin :ahem:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Just söin kanan nuijia kera riisin ja asiaankuuluvan soosin. Ruokailuseurana yks kolmevuotias neiti ja pari teinityttöä. Sai taas purra hammasta syömisen lomassa, kun kuuntelin niiden vauhkoamista.
Ja nämä yksilöt tuntuivat olevan varsinaisia artikulaation ammattilaisia. Toinen niistä siis omaa tuotantoa, toinen ei.

Mm. tämän tapainen keskustelu käytiin:
- Iskä.
- No. (mun ainoa repliikki tässä kanssakäymisessä)
- No arvaa hei ku tai siis ei se ollu mikään mun silleen oikee kaveri mut sen yks kaveri emmä tiedä tunneksä sen mut se on sen no se on se yks Reijo (nimi muutettu) sen iskä niin sen kaveri tai joku sano Maijalle (nimi muutettu)...
- Ei se ollu Maija (tämän sanoi se ei-omaa tuotantoa oleva)
- No kuka sitten? (tämä taas oman jälkikasvun repliikki)
- No tiiäksä sen Hessun (nimi muutettu) mikä oli silloin oltiinks me monarilla vai missä kun se faija tuli... (tähän sitten loputon kuvaus asiasta, joka meni multa täysin ohi, jos sitä olikaan)

Ja tätä selkeää linjaa keskustelu jatkui vielä kun mä olin syönyt ja poistuin pöydästä. Aavistelin, että ei noi enää muista mistä oli puhekaan, joten mun on turha kysyä että oliko mulle jotain asiaa.

Muona oli mainiota, ja kyllähän noitten vauhkoaminen on pieninä annoksina, riittävän harvoin, ihan piristävää.