Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kahvia teki mieli täälläkin 20 minuuttia sitten.
Töissä on sellanen jenkkijääkaappia puolet pienempi härveli, josta tulee 10tä eri laatuista kuumaa juomaa nappia painamalla minuutissa. Ajatella!
Kone sylkee kuppiin myös ns. kaakaokahveja.
Äsken teki mieli juuri sellaista, joten latasin suodattimeen kaakaojauhetta ja kahvia. Virhe.
Kaakao tukki paperisuodattimen joten kahvi ei valu pannuun vaan tulee yli suodatinsuppilon yläosasta = sotkua ja kiroilua.

Puoli kuppia olen saanut nyt 25 minuutin odottelun ja siivoamisen jälkeen pannusta kaadettua kuppiini. Loput lilluu edelleen suodattimessa ja osa roskiksessa talouspaperiin imeytettynä.

Sue_me

Well-known member
Kahvia teki mieli täälläkin 20 minuuttia sitten.
Töissä on sellanen jenkkijääkaappia puolet pienempi härveli, josta tulee 10tä eri laatuista kuumaa juomaa nappia painamalla minuutissa. Ajatella!
Kone sylkee kuppiin myös ns. kaakaokahveja.
Äsken teki mieli juuri sellaista, joten latasin suodattimeen kaakaojauhetta ja kahvia. Virhe.
Kaakao tukki paperisuodattimen joten kahvi ei valu pannuun vaan tulee yli suodatinsuppilon yläosasta = sotkua ja kiroilua.

Puoli kuppia olen saanut nyt 25 minuutin odottelun ja siivoamisen jälkeen pannusta kaadettua kuppiini. Loput lilluu edelleen suodattimessa ja osa roskiksessa talouspaperiin imeytettynä.
Le amateur!

Tulepa Halliin ekskursiolle niin näytän ma.

Örfil

Guest
Toissapäiväistä Kormaa ja nyt tekemään mustikkapirtelö jälkkäriksi.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
On vuosia aikaa, kun viimeksi tarttenut näin tehdä, mutta mulla ois tyhmä kysymys. Kuinka kauan ja missä lämpötilassa eilistä kurdi pizzaa kannattaa uunissa lämmittää?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On vuosia aikaa, kun viimeksi tarttenut näin tehdä, mutta mulla ois tyhmä kysymys. Kuinka kauan ja missä lämpötilassa eilistä kurdi pizzaa kannattaa uunissa lämmittää?
Uusavuttomuuden lähteellä nyt. Töräytä vaikka 200 raatia ja ota pois jahka se on lämmin, mutta ennen kuin palanut.

Lunssila

Well-known member
Ei missään. Jääkaappikylmänä oikein hyvä.

Örfil

Guest
Ruokaa osaan kyllä tehdä, mutta tää operaatio on päässyt unohtumaan. Kiitos kumminkin vaikka päänaukomista en ymmärrä.
Ei sitä voi edes aukoa, koska pizzassa ei ole päätä. Sehän on pyöreä!

Haukkaa mistä tahansa kohtaa kylkeä.

DW

2009-2016
Ei sitä voi edes aukoa, koska pizzassa ei ole päätä. Sehän on pyöreä!

Haukkaa mistä tahansa kohtaa kylkeä.
Kommentti, jossa paistaa läpi viisaus ja elämänkokemus. Pizzat lienevät aina olleet pyöreitä, kun ei tätä tarvinnut lähimuistista penkoa. Ei wanhuspapat aina turhia ole.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tänään jäi taas oikea ruoka saamatta, ja meni kotipizzan monsterilla nälkä.
Kohta vähän vaaleeta leipää (rievää) juustolla, juomana rasvaton maito. Ja jälkiruuaks hedelmäsalaattia niin että napa ruskaa.

Sue_me

Well-known member
Varrasleipää kera putinin, metukan, ingmariinin, valkosipulin ja kurkun.