Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Parsakaali-tortellini-kirsikkatomaatti-raejuustosörsseliä.

Örfil

Guest
Kohta pekistä eli pekonipastaa.

Kattilat kolisee keittiössä siihen malliin että nam.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kuten aiemminkin, niin:

Ajattelin kohta kokata niin, että lämmitän mikrossa yhden tuon näköisen:

Sit mä keitän yhden tuollasesta paketista:

Oikeastaan tää menee ensin keittymään, ja vasta kun on valmis, pulla menee mikroon, oivariinilla siveltynä, puoleks minuutiks.

Ton sämpylän väliin mä sijoitan ekaks tällaisesta purkista yhden:

Sit tuollasen muutama rivi ylöspäin sitten keitetyn pötkäleen.
Laittanen siihen ketsuppia vielä pintaan.

Juomaks nelisen desiä rasvatonta maitoa, että pysyy joku tolkku tässäkin.

Rouvahan tuon tällä kertaa kokkaa, joten siinä on just pilkottua sipuliakin kerallans', ja jotenkin muutenkin se maistuu paremmalta. En tajua, mutta ei se mitään. Pääasia että maistuu.

Joni

Well-known member
Todella muuten hyvä respetiina vittuilududella mutta sämpylät on turhaa pullamössökkää.. Nooh ei onneks niin iso määrä et katastrofi ehtii tulemaan. Toki pitäähän ne kaikki vihannekset jotenki saada väliin hyvin syötynä naamaan... Ei siinä ihan jees respeti :) Muuten niin arghhh tyypiltä. ;) (Vieläkin anteekspyynnön velkaa reilu kuukauden takaa työnhakutoikista)

Joni

Well-known member
Lenkkimakkaraa. Kunnon lenkkimakkaraa. Ja juomaks rasvatonta maitoa, ettei oo niin epäterveellistä tämä elo.
Noniin ei sitten paha. Toxic laittas jotain omia ihania huumeitaan siihen höysteeksi samalla kun fanittaa Sennaa... Tajuaakohan se yhtää mitä meinaa apex ja apex speed ja miten vetää kanttareiden päältä ja miten paljon sallitusti + apex kulma Monzan Lesmo 1 mutkassa..? Haastava paska tiedän. Siinähä se kovistelee ja luulee tietävänsä kaiken ja vittuilee muille ilman oikeaa tietoa.. Mutjoo tosiaan söin yhden Wilhelm makkaran.. Ainoa ruoka tälle päivälle.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Noniin ei sitten paha. Toxic laittas jotain omia ihania huumeitaan siihen höysteeksi samalla kun fanittaa Sennaa... Tajuaakohan se yhtää mitä meinaa apex ja apex speed ja miten vetää kanttareiden päältä ja miten paljon sallitusti + apex kulma Monzan Lesmo 1 mutkassa..? Haastava paska tiedän. Siinähä se kovistelee ja luulee tietävänsä kaiken ja vittuilee muille ilman oikeaa tietoa.. Mutjoo tosiaan söin yhden Wilhelm makkaran.. Ainoa ruoka tälle päivälle.
Eli yks makkara myöhään illalla riittää sulle koko vuorokauden energian tarpeeseen? Ei pitäis kyl riittää.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mitä vittua nyt taas?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sä syöt ylimitotetun määrän. Ellet ole sitten parissa vuodessa laihtunut reippaasti viimenäkemästä. Ne sun variston pizzerian annokset jo yksisteen on ylimitotettuja rasvan ja kaloreiden puolesta päivälle.. Mut sä vedät ne vielä perhekokona.. Ei pahalla mut tarkotan sun terveyttä hyvällä niin voit elää onnellisesti 80-107v:ks :)
Nyt mä oon nähny melkein kaiken. Joni opastaa forumilla muille terveellisen elämän saloja :eek!:

Ihan kaikki oon nähny (tosin varmaan helvetin epätarkasti) siinä vaiheessa, kun Kurski tekee saman.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt mä oon nähny melkein kaiken. Joni opastaa forumilla muille terveellisen elämän saloja :eek!:

Ihan kaikki oon nähny (tosin varmaan helvetin epätarkasti) siinä vaiheessa, kun Kurski tekee saman.
Kyllähän kepappia syömällä ja homovissyjä juoden voi vähän neuvoa muita terveelliseen elämään. No tuleehan alkkiksen näkökulma ainakin.:eek:

Joni

Well-known member
Kyllähän kepappia syömällä ja homovissyjä juoden voi vähän neuvoa muita terveelliseen elämään. No tuleehan alkkiksen näkökulma ainakin.:eek:
Kebua menee max 2x kuukaudessa jos sitäkään. Jos rakastaa niitä nii suosittelen salaattiversiolla ilman sokerikastikkeita. ;) Tulipa vissystä mieleen et pakko hankkia sodastream.