Captain Howdy
Well-known member
JPÄÄ
Katokkin et oli täysjyväpastaa ettei tuu "pullamössöfiilis".Kohta pekistä eli pekonipastaa.
Kattilat kolisee keittiössä siihen malliin että nam.
Noniin ei sitten paha. Toxic laittas jotain omia ihania huumeitaan siihen höysteeksi samalla kun fanittaa Sennaa... Tajuaakohan se yhtää mitä meinaa apex ja apex speed ja miten vetää kanttareiden päältä ja miten paljon sallitusti + apex kulma Monzan Lesmo 1 mutkassa..? Haastava paska tiedän. Siinähä se kovistelee ja luulee tietävänsä kaiken ja vittuilee muille ilman oikeaa tietoa.. Mutjoo tosiaan söin yhden Wilhelm makkaran.. Ainoa ruoka tälle päivälle.Lenkkimakkaraa. Kunnon lenkkimakkaraa. Ja juomaks rasvatonta maitoa, ettei oo niin epäterveellistä tämä elo.
Eli yks makkara myöhään illalla riittää sulle koko vuorokauden energian tarpeeseen? Ei pitäis kyl riittää.Noniin ei sitten paha. Toxic laittas jotain omia ihania huumeitaan siihen höysteeksi samalla kun fanittaa Sennaa... Tajuaakohan se yhtää mitä meinaa apex ja apex speed ja miten vetää kanttareiden päältä ja miten paljon sallitusti + apex kulma Monzan Lesmo 1 mutkassa..? Haastava paska tiedän. Siinähä se kovistelee ja luulee tietävänsä kaiken ja vittuilee muille ilman oikeaa tietoa.. Mutjoo tosiaan söin yhden Wilhelm makkaran.. Ainoa ruoka tälle päivälle.
Eiku kyl mä söin aamupalan sentään ennen sitä. Aamupala on se tärkein.Eli yks makkara myöhään illalla riittää sulle koko vuorokauden energian tarpeeseen? Ei pitäis kyl riittää.
Mitä vittua nyt taas?Noniin ei sitten paha. Toxic laittas jotain omia ihania huumeitaan siihen höysteeksi samalla kun fanittaa Sennaa... Tajuaakohan se yhtää mitä meinaa apex ja apex speed ja miten vetää kanttareiden päältä ja miten paljon sallitusti + apex kulma Monzan Lesmo 1 mutkassa..? Haastava paska tiedän. Siinähä se kovistelee ja luulee tietävänsä kaiken ja vittuilee muille ilman oikeaa tietoa.. Mutjoo tosiaan söin yhden Wilhelm makkaran.. Ainoa ruoka tälle päivälle.
Perfect aged dude with drugs.Mitä vittua nyt taas?
Komp.Mitä vittua nyt taas?
Nyt mä oon nähny melkein kaiken. Joni opastaa forumilla muille terveellisen elämän saloja :eek!:Sä syöt ylimitotetun määrän. Ellet ole sitten parissa vuodessa laihtunut reippaasti viimenäkemästä. Ne sun variston pizzerian annokset jo yksisteen on ylimitotettuja rasvan ja kaloreiden puolesta päivälle.. Mut sä vedät ne vielä perhekokona.. Ei pahalla mut tarkotan sun terveyttä hyvällä niin voit elää onnellisesti 80-107v:ks
Kyllähän kepappia syömällä ja homovissyjä juoden voi vähän neuvoa muita terveelliseen elämään. No tuleehan alkkiksen näkökulma ainakin.Nyt mä oon nähny melkein kaiken. Joni opastaa forumilla muille terveellisen elämän saloja :eek!:
Ihan kaikki oon nähny (tosin varmaan helvetin epätarkasti) siinä vaiheessa, kun Kurski tekee saman.
Kebua menee max 2x kuukaudessa jos sitäkään. Jos rakastaa niitä nii suosittelen salaattiversiolla ilman sokerikastikkeita. Tulipa vissystä mieleen et pakko hankkia sodastream.Kyllähän kepappia syömällä ja homovissyjä juoden voi vähän neuvoa muita terveelliseen elämään. No tuleehan alkkiksen näkökulma ainakin.