Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Ykskakskol

1504
Nakkikeittoa reippaalla määrällä ketsuppia koska ei ollutkaan muuta kuin pottua ja nakkeja keittoon sopivaa vaikka muistelin että oisi ollut muutakin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jonsterperilla aika runsaasti keittopohjaisia eväitä. Rahat tiukassa?

Joni

Well-known member
Jonsterperilla aika runsaasti keittopohjaisia eväitä. Rahat tiukassa?
Tai että haluaa yksinkertasesti syödä terveellisesti? Keittoruoka on muutenkin aina hyvää!

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member
Jauhelihavihanneskeittoa. Kattilassa lämmitettynä.

Volvo söi viimeksi vajaa 3vk sitten. Siellä paastoaminen toimii!

Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Mut älä unoha kertoa kuitenkaa että mitä oot syöny tänään töissä tai kotona? Vai paastollako myös tänäänkin? :ahem:

Nyt meni toffeetuutti äsken.
Mä söin tänään töissä lehmänlihakastiketta, perunoita ja salaattia, joka käsitti vihersalaattia, tomaattia sekä kurkkua. Juomaksi otin kaksi lasia piimää. Huomenna syön kananmunalinnunlihaa riisillä sekä salaattia ja kaksi lasia piimää. Ylihuomenna syön lohikalanlihakeittoa + leipää ja perjantaina syön sianlihaa perunamuussilla + salaatit ja kaksi lasia piimää.

Siinä sulle vähän mallia. Pystytkö itse suunnittelemaan syömiset monen päivän päähän?

Joni

Well-known member
Siinä sulle vähän mallia. Pystytkö itse suunnittelemaan syömiset monen päivän päähän?
En mulle riittää yleensä päivä. Epäilen että noi ruuat oli suoraan työpaikkasi menulta. :p Mut jos ei niin hattua nostan. :thumbup:

Äsken suomen ykkösleipomo fazerin real ruisleipää kera oltermannin ja keitetyn kananmunaviipaleiden mutta ilman voita as always.

Joni

Well-known member
Noi kuvat on jo niin nähty. Seuraavaks kuvia siitä itse syömisestä.
Laita säkin kuvia ruuista ja itsesyömisestä ja myös kuvia töistä ja töiden tekemisestä.. Saatas jotain uutta actionii tänne. :p Kyllä sie uskallat toisin kuin Volvo Markkanen ei enää uskalla kunnol kuten aikoinaan.. Muuten se kyl stalkkaa jokaista näitä viestejä tääl. ;D Ihme äijä.

Viimeksi muokattu: