Joni
Well-known member
Jos olis naisvaltainen foorumi niin joo.. Ei täs muuten mut kyl ruuasta toki voin.Ota joskus kuva siitä, kun sä syät. Olis jännää.
Jos olis naisvaltainen foorumi niin joo.. Ei täs muuten mut kyl ruuasta toki voin.Ota joskus kuva siitä, kun sä syät. Olis jännää.
Mut älä unoha kertoa kuitenkaa että mitä oot syöny tänään töissä tai kotona? Vai paastollako myös tänäänkin? :ahem:Ota joskus kuva siitä, kun sä syät. Olis jännää.
Tai että haluaa yksinkertasesti syödä terveellisesti? Keittoruoka on muutenkin aina hyvää!Jonsterperilla aika runsaasti keittopohjaisia eväitä. Rahat tiukassa?
Heti perään keittoaterian hintainen gourmet-jäätelöpönttö naamariin:ahem:Tai että haluaa yksinkertasesti syödä terveellisesti? Keittoruoka on muutenkin aina hyvää!
Sillontällön mutta ei aina ja paino ei ainakaan nouse joten no hätä.Heti perään keittoaterian hintainen gourmet-jäätelöpönttö naamariin:ahem:
Sitten pilaat kaiken juomalla alkoholijuomia viikottain. Ei ymmärrä, ei.Tai että haluaa yksinkertasesti syödä terveellisesti? Keittoruoka on muutenkin aina hyvää!
Mä söin tänään töissä lehmänlihakastiketta, perunoita ja salaattia, joka käsitti vihersalaattia, tomaattia sekä kurkkua. Juomaksi otin kaksi lasia piimää. Huomenna syön kananmunalinnunlihaa riisillä sekä salaattia ja kaksi lasia piimää. Ylihuomenna syön lohikalanlihakeittoa + leipää ja perjantaina syön sianlihaa perunamuussilla + salaatit ja kaksi lasia piimää.Mut älä unoha kertoa kuitenkaa että mitä oot syöny tänään töissä tai kotona? Vai paastollako myös tänäänkin? :ahem:
Nyt meni toffeetuutti äsken.
Ja mulla Jjusbanin lompakossa.Mulla on kaikki paino maksassa.
En mulle riittää yleensä päivä. Epäilen että noi ruuat oli suoraan työpaikkasi menulta. Mut jos ei niin hattua nostan. :thumbup:Siinä sulle vähän mallia. Pystytkö itse suunnittelemaan syömiset monen päivän päähän?
Noi kuvat on jo niin nähty. Seuraavaks kuvia siitä itse syömisestä.Kaalikeittoa.
Laita säkin kuvia ruuista ja itsesyömisestä ja myös kuvia töistä ja töiden tekemisestä.. Saatas jotain uutta actionii tänne. Kyllä sie uskallat toisin kuin Volvo Markkanen ei enää uskalla kunnol kuten aikoinaan.. Muuten se kyl stalkkaa jokaista näitä viestejä tääl. ;D Ihme äijä.Noi kuvat on jo niin nähty. Seuraavaks kuvia siitä itse syömisestä.