Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Joni

Well-known member
Vaasan ruispaloja oltermannilla, palvikinkulla ja tuorekurkulla.

Ykskakskol

1504
Itse tehtyjä pullia.
Teen kanssa. Pohdin juuri että eilen meni liiaksi kahvia, josko tänään olisi ilman. Hyvä tekosyy oli syödä liikaa pullia eilen kun kahvia keitteli toisenkin kerran. Yleensä yritän keittää vaan aamusella.
Tavallista mustaa teetä. Tarvii kyllä pari santsimukia. Jotta saa syödä lisää pullaa.

Örfil

Guest
Kuusenkerkillä terästettyä smoothieta.

Jälkkäriksi kahavia ja K-Marketin voisilmäpulla.

Ykskakskol

1504
Kuusenkerkillä terästettyä smoothieta.

Jälkkäriksi kahavia ja K-Marketin voisilmäpulla.
Smoothie liias uusi juttu mulle, mutta kuusenkerkkiä joskus syönyt. Jopa nälkään.
Vaan tämä pulla, kantsii tehdä itse semmoset. Murto-osa hinnasta, tekemistä on ja parempaa tulee.
Olusiin siirryin jo ihte. Tiukka päätös oli jo että ei enää tässä kuussa. Vaan kun useemman kopan ostin eilen vähän ennen kaupan kiinnimenoa.
Itsekuria ei omaa ei. :nope:

Örfil

Guest
Kyllä oluet kannattaa tehdä itse, maksaa murto-osan kaupan tuotteisiin verrattuna ;)

Trullinkaasu

Well-known member
Päivän annokseni himassa: Lidlin porsaan ulkofiilepihvejä ja saman firman jotain steakhouse fritesejä (aika leveitä ranskanpotun tyylisiä).

Tein myös salaattiannoksen, johon laitoin seuraavanlaisia rehuja - kiinankaalia, paprikaa, fetakuutioita ja kesäkurpitsan (raakana) siivuja. Salaattikastikkeeksi valikoitui ranskalainen salaattikastike, johon olen tykästynyt. Maistuu ehkä aika normikastikkeelta, mutta tällä hetkellä kyseinen kastike on miellyttävin vaihtoehto aistihermoilleni, mitä normikaupoista saa.

Possun ulkofileihin mausteeksi tyrkkäsin ne normijutut eli mustapippuria ja suolaa. Pihvejä ja noita fritesejä (lohkoperunan tapaisia, jotain dippasin Violan tilli-tuorejuustoon. Maustevoin unohdin ostaa, olisi tuonut rasvaa annokseen kelpo tavalla. Noh, ensi kerralla sitten. Mut joo, kai sitä mieluummin nuo syö kuin selkäänsä ottaa tai tjsp.

Lunssila

Well-known member
Päivän annokseni himassa: Lidlin porsaan ulkofiilepihvejä ja saman firman jotain steakhouse fritesejä (aika leveitä ranskanpotun tyylisiä).

Tein myös salaattiannoksen, johon laitoin seuraavanlaisia rehuja - kiinankaalia, paprikaa, fetakuutioita ja kesäkurpitsan (raakana) siivuja. Salaattikastikkeeksi valikoitui ranskalainen salaattikastike, johon olen tykästynyt. Maistuu ehkä aika normikastikkeelta, mutta tällä hetkellä kyseinen kastike on miellyttävin vaihtoehto aistihermoilleni, mitä normikaupoista saa.

Possun ulkofileihin mausteeksi tyrkkäsin ne normijutut eli mustapippuria ja suolaa. Pihvejä ja noita fritesejä (lohkoperunan tapaisia, jotain dippasin Violan tilli-tuorejuustoon. Maustevoin unohdin ostaa, olisi tuonut rasvaa annokseen kelpo tavalla. Noh, ensi kerralla sitten. Mut joo, kai sitä mieluummin nuo syö kuin selkäänsä ottaa tai tjsp.
Hieno juttu.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
123 on tällä viikolla jo kolmas, joka ylistää maksiksen taivahan herkuksi. Outoa. Kyä määkin siitä ihan tykkään mutta ei se nyt ihan kaikkien aikojen ykkösmanna ole.

Ykskakskol

1504
123 on tällä viikolla jo kolmas, joka ylistää maksiksen taivahan herkuksi. Outoa. Kyä määkin siitä ihan tykkään mutta ei se nyt ihan kaikkien aikojen ykkösmanna ole.
Se on se voi jota voi laittaa ihan luvan kanssa sekaan. :eek!:
voisi vaikka olla?
Voisi vaikka olla ja voisi vaikka olla olemattakin. Voita kuitenkin maksalaatikkoon.
Niin juu, ei tunne tommia ei.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Tänään on aikomukseni töissä syödä tuota jumalaista eineistä. Suoraan Graalin maljasta nautittuna, itsensä Jeesuksen kokkaamana.