Antsa Rieppo
Well-known member
Ne on taatusti niitä samoja pällejä jotka ostaa torilla herneitä.Ihmiset syö nykyään hirveästi melonia. Ei kauppareissua etteikö edessäolevan melonit vieri hihnalla kalikan yli mun puolelleni.
Ne on taatusti niitä samoja pällejä jotka ostaa torilla herneitä.Ihmiset syö nykyään hirveästi melonia. Ei kauppareissua etteikö edessäolevan melonit vieri hihnalla kalikan yli mun puolelleni.
Niin tai nythän kaikenlainen nyhtö-pulled-liha on suosiossa, että joku hiljaisen lämmön toteu... onpas muuten aika mauton juttu.Nykyajan natsisaksalaiset rakentaisi tosi ison mikroaaltouunin ja laittaisi juutalaiset sinne tirisemään. Luulen mä.
Bling kuuluu, kun on valmista.
Parempi sekin kuin sata sivua juupas-eipäs-kokoomus- kinastelua.onpas muuten aika mauton juttu.
Maku säilyy paremmin, kun laittaa kuvun. Jääkiekkokuplahalli esim. Ei roiskukaan niin pahasti.Niin tai nythän kaikenlainen nyhtö-pulled-liha on suosiossa, että joku hiljaisen lämmön toteu... onpas muuten aika mauton juttu.
En mä nyt niin helppoon mene että alkaisin joka kerta tirskumaan kun joku mainitsee melonit.Eiköhän joku burb tähän kohta tule ja 'vedä tosi orginaalin' vitsin.