Albert Oil
Hippi ja juntti
Komp.Rykäisin äsken naamaani hampurilaisen.
Komp.Rykäisin äsken naamaani hampurilaisen.
Haarukalla ja veitsellä lautasellani taiten kuutioksi muotoilemani perunamuusi.Kai se näin tuntien epäaktiivisen pohdinnan jälkeen on udeltava, että mikähän tuo lienee. Vaahtomuovikuutio? Kasa homehtunutta jäätälöä? Hunajameloniyhdeksännes? Sokeria suoraan saunasta? Kurskin Forum-ura napakaksi neliöksi materialisoituna? Ihmisen suolikaasu? Ku Klux Klanin sytytyspala? Vihannes? Johannes? Perunahärpäke?
Samaa mieltä! Omasta mielestänikin olen erittäin komea ja viisas.Oletpa komea ja viisas vastauksinesi. Totuus osoittautui jälleen ylivertaiseksi, joten pakenenpa taas mieleni Hauhnualle hiiohoi.
Makua saa parannettua myös sillä, että kaataa kannusta vedet keittimeen, ja lisää hieman uusia puruja vanhojen päälle.Kahvi on paljon maukkaampaa, kun muistaa napsauttaa keittimen 'päälle'.
Nyt se maistuu.
Ananaksen syöntikin kuulemma auttaa.Makua saa parannettua myös sillä, että kaataa kannusta vedet keittimeen, ja lisää hieman uusia puruja vanhojen päälle.
Kutterinpurua vai perinteistä sahanpurua?ja lisää hieman uusia puruja vanhojen päälle.
Korvike ja edellä mainitun sumpin ero on olennainen.Kutterinpurua vai perinteistä sahanpurua?
Hienoa että vanhaa perinnekahvi(korviketta) harrastetaan edelleen :ahem:
Saisi maistua vähempi lakritsille?Metrilakua.
Ei vaan sais olla 7 cm pidempi.Saisi maistua vähempi lakritsille?
Sahanpurulta tuo Rainboewn vaaleapaahtoinen maistuu. Puruja mukana kun vesi hieman meni yli päällepurutustaktiikalla.Kutterinpurua vai perinteistä sahanpurua?
Hienoa että vanhaa perinnekahvi(korviketta) harrastetaan edelleen :ahem:
Luulen, että kuitenkin enempi.Saisi maistua vähempi lakritsille?
Haha, tyyppi kirjoitti enämpi!Luulen, että kuitenkin enempi.