Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Ihan Mankkaan K-Supermarketista ostettua kania olen syönyt kahdeesti.

Edellinen kerta oli joskus 6-7 vuotta sitten. Tällä välillä kerran kysäisin lihatiskiltä, olisiko niillä kania, mutta tilaushommiksi olisi silloin mennyt. Tänään tarkoitukseni oli ostaa jotain ihan muuta, mutta kaniini päätyi koriin. Linkin takana on ihan sitä, mitä voi odottaakin.
Mites laitoit?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pystyisköhän sitä olemaan riittävän julma että tilaisi kaniinin palkkamurhan? Siis kun kysyvät että pistetäänkö tilaukseen.

burb

.
Jäätelökesä 2014 jatkuu:

Olen syönyt peräti kaksi jäätelöä kahdessa päivässä, tää on ihan hullua! HULLUA!

Estate

Well-known member
No perskeles. Näyttääpi hyvältä. Siis ainkin ohje siis.

Onnistuiko?
Ihan jees.
Kuten tuosta reseptistäkin saattoi päätellä, kana tulee pupusta mieleen.

Vaikein kohta oli laittaa se kokonainen pupu osiksi. Koivet nyt oli selkeitä ottaa erikseen, mutta loput sitten vaan iskun sopivan kokoisiksi osiksi. Ensin kyllä poistin mukana olleet munuaiset, sydämen ja maksan. Myöskään päätä tuijottavine silmineen en laittanut pataa.

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Riisiä ja jauhelihaa. Miten ihmeessä mä onnistuin saamaan tästäkin taas näin pahan makuista? Pakko tunkea puoli purkkia barbeque-kastiketta päälle että saa edes alas.

Lunssila

Well-known member
Halvan maukasta salmiakkipastillia. Yritin ettiä pääkkiksiä, että olisin kokeillut mistä se haloo johtuu, mutta ei ollut kaupassa. Nää on aika mauttomia, ei tarvi toiste ostaa.