Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Lihamakaronilaatikkoa, jalluja, hellfire ketsuppia, hk tulinen aurinkosalaatti... huh suuta polttaa!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
En osta kyllä uudestaan. Aika mitättömiä kuten myös ulkoasultaankin

 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
En osta kyllä uudestaan. Aika mitättömiä kuten myös ulkoasultaankin
Jaa. Itse olen kyllä todennut monestakin Euroshopperin tuotteesta, että eivät maultaan tai muultakaan laadultaan hirveästi eroa kalliimmista kollegoistaan. Ehkä makuhermoni ovat turtana tai jotain, kun en ole löytänyt valittamisen aihetta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Jaa. Itse olen kyllä todennut monestakin Euroshopperin tuotteesta, että eivät maultaan tai muultakaan laadultaan hirveästi eroa kalliimmista kollegoistaan. Ehkä makuhermoni ovat turtana tai jotain, kun en ole löytänyt valittamisen aihetta.
No ES leivoskeksit on kyl jees :D
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Poppiksia.

Ei ole muutakaan syötävää. Viitti aamupalabanskujakaan vielä vetää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Lihapasteijoita tehtiin vierasvaroiksi, mutta niistä tuli sen verta mustia, että pitää itse puputtaa. Vähän kun hiiliä karistaa, niin kyllä näitä syö.

Kertokaas joku uunilääketieteenprofessori, että mikä ilmiö aiheutti tuon, että päältä näyttivät hyvältä, mutta alapuolelta olivatkin hiiltyneet lähes.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kertokaas joku uunilääketieteenprofessori, että mikä ilmiö aiheutti tuon, että päältä näyttivät hyvältä, mutta alapuolelta olivatkin hiiltyneet lähes.
Kuuma pelti kerkes polttamaan alhaalta, mutta eivät olleet niin kauaa uunissa, että olisivat kärähtäneet päältäkin. Taikina ei todennäköisesti hirvittävän ohutta, koska olisi muuten varmaan päältäkin aika tummaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kuuma pelti kerkes polttamaan alhaalta, mutta eivät olleet niin kauaa uunissa, että olisivat kärähtäneet päältäkin. Taikina ei todennäköisesti hirvittävän ohutta, koska olisi muuten varmaan päältäkin aika tummaa.
Hyväksytään selitys, koska oli toinen pellillillillinen.
 

Örfil

Guest
6 kpl pikkupullia. Äitipuolen leipomia, toi aamulla kun olivat pikavisiitillä.
Nyt ei ole sitten nälkä ennen iltaa, sillä niitä jäi vielä 4 kpl varastoon syömättä - sopivasti kohta koittavan ip kahvihetken varalle :)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Söin juuri Hervantalaisen karvakäsiravitsemusliikkeen rullakebabin. Annos oli todella mauton, se maksoi kympin ja siitä meni vatsa sekaisin. En suosittele ainakaan varauksetta.

Kirjoitettu saniteettitiloista ipadilla.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Söin juuri Hervantalaisen karvakäsiravitsemusliikkeen rullakebabin. Annos oli todella mauton, se maksoi kympin ja siitä meni vatsa sekaisin. En suosittele ainakaan varauksetta.

Kirjoitettu saniteettitiloista ipadilla.
Ei kai kyse vain ollut etelä-hervantalaisesta kampaamotuotetason paikasta?
 

Örfil

Guest
Mulle tulee paha olo jo sanoista "hervanta" ja "kebab" :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Söin juuri Hervantalaisen karvakäsiravitsemusliikkeen rullakebabin. Annos oli todella mauton, se maksoi kympin ja siitä meni vatsa sekaisin. En suosittele ainakaan varauksetta.

Kirjoitettu saniteettitiloista ipadilla.
Voin vain kuvitella kolibakteerien määrän, kun Pyryf hakkaa toimimatonta ipäidiään ripulikäsin.
 
Ylös