Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Asteikolle yhdestä kymmeneen. Kuinka paljon voi vituttaa toisen ihmisen paistama juusto? Numeron lisäksi voit vetäistä vapaankin tekstin...
Jos herra ymmärsi niin että tarkoitusperäni oli vittuilla, niin asia ei ole näin suinkaan.

De fakto, olen kateellinen kun äijä jaksaa ja osaa painaa menemään noin herkullisen näköisiä eväitä.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Jos herra ymmärsi niin että tarkoitusperäni oli vittuilla, niin asia ei ole näin suinkaan.

De fakto, olen kateellinen kun äijä jaksaa ja osaa painaa menemään noin herkullisen näköisiä eväitä.
Ymmärsin väärin ja pyydän nöyrimmin anteeksi, syyttäen toki samalla litkimääni valkkaria. Pyrde, sä varmasti osaat paistaa halloumia ja viipaloida tomaattia. Mä lupaan

Trullinkaasu

Well-known member
Basmatiriisiä ja kalapuikkoja. Pulakaikkoihin vähän kermaviiliä. Riisin päälle ei laiteta mitään soijaa, vaan vaikka ranskalaista salaattikastiketta, kuten itse juuri tein.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Croissanteihin koukuttuu. Ainakin jos pistää väliin basilikaa, tomaattia ja mozzarellaa hitusella mustapippuria ja oliiviöljyä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Spagettia ja jauhelihakastiketta kokkailen. Toistaiseksi olen saanut aikaan aivan helvetillisen sotkun ja poltettua suuni sekä kastikkeen pohjaan.

burb

.
Meetwurstia suoraan paketista ihan kuin joku tuhma anarkisti.

Mickey

Well-known member
eipä enää mitään

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Lihapiirakan väliin sinappia ja mikroon minuutiksi. Säästyy n. 4.5min aikaa käytettäväksi jotenkin paremmin. Vaikkapa forumilla pätemiseen.
Kylmään lihapiirakkaan sinappia päälle ja ääntä kohti. Säästyy reilu minuutti lisää käytettäväksi esimerkiksi forumilla pätemiseen.

Pätee hahmo, joka ei edes tiedä, mitä aika on.

Mickey

Well-known member
eipä enää mitään

Viimeksi muokattu:

Joni

Well-known member

“Valmistetaan laadukkaasta belgialaisesta tummasta suklaasta ja maustetaan hippusella vaniljaa.”

Mangelo

Well-known member
Päärynäkauramurutäytepiirakkaa. Kyllä tekee hyvää saada hiilaria ja rasvaa.