Johtuu varmaan siitä, että et mutjonut niitä.Vetelin SitruunaMynthoneita 2 kpl. Ei mun suosikkimynttiksiä. Aito ja alkuperäinen on parrasta.
Mä oon syöny just tota samaa.valmistajaa en muista, otin sen missä oli -30% tarra).
En olekaan moisia paikallismynthoneitä nähnytkään, saati maistanut, vaikka noilla kulmin usein syystä ja toisesta ajelen ja oleskelen..Vetelin SitruunaMynthoneita 2 kpl. Ei mun suosikkimynttiksiä. Aito ja alkuperäinen on parrasta.
Outo valmistusmateriaali! :eek!:Vetelin SitruunaMynthoneita 2 kpl. Ei mun suosikkimynttiksiä. Aito ja alkuperäinen on parrasta.
Alppu kertoo Pulterissa yksityiskohdat. Karvoihin katsomatta.Outo valmistusmateriaali! :eek!:
Kuulostaa normeihin kangistuneelta meiningiltä. Itse postaisin lähinnä illallistoikkiin. Tänään aion syödä lettuja vadelmahillolla ja kermavaahdolla.Risottoa meni tossa tunti sitten. Kuvitelkaa toisella "mukamas" paremmalle jatkofoorumilla syömistoikit jaettu erikseen aamupala, lounas. päivälläiseen ja illalliseen kun ei voi pysyä yhdessä selkeässä toikissa kuten täällä osattiin ja osataan edelleen.
No nyt tuli nälkä!Kuulostaa normeihin kangistuneelta meiningiltä. Itse postaisin lähinnä illallistoikkiin. Tänään aion syödä lettuja vadelmahillolla ja kermavaahdolla.