Syön parhaillaan...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Käytätkö siideriä vai viiniä risotossa? Huomattiin tossa kerran, että siiderin makeus toimii viiniä paremmin.
Viiniä. Yleensä jotain toscanalaista tms. Muuten liemenä sienirisottoon sienistä kiehautettu. Liemi on risoton ydin; laadukkaan riisin ohella. Liemi täytyy tehdä kunnolla ja mieluummin itse. Maku liemeen ja liemestä riisiin. Se on se peruskaava, millä taivaalliset risotot tehdään.

En epäile siiderin toimivuutta. Kotimaisia sokeriliemiä en lähtis tunkemaan. Kuohari muuten toimii kanssa.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Viiniä. Yleensä jotain toscanalaista tms. Muuten liemenä sienirisottoon sienistä kiehautettu. Liemi on risoton ydin; laadukkaan riisin ohella. Liemi täytyy tehdä kunnolla ja mieluummin itse. Maku liemeen ja liemestä riisiin. Se on se peruskaava, millä taivaalliset risotot tehdään.

En epäile siiderin toimivuutta. Kotimaisia sokeriliemiä en lähtis tunkemaan. Kuohari muuten toimii kanssa.
Jep jep! Tän hetken suosikkini on punajuuririsotto. Hra Oil voinee vahvistaa appeen toimivuuden?
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Eilen oli oikea lähiruokapäivä!:thumbup: Sitkeää paistettua hirvisuikaletta omenalohkojen kera, oman tai vanhempien kasvimaan keitettyjä porkkanoita, säilöttyjä suolakurkkuja + punajuuria, tomaatteja ja omaa makeapihlajahilloa ja omenamehua!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Kohta ranskalaisten lihapullien ja lihasuikaleiden kimppuun.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Joutuu vissiin vielä parit leivät tekeen ettei tarvi yöllä nousta syömään. Stadin parasta ruislimppua, voita, meetwurstia, mustaleimaa, suolakurkkua, silputtua sipulia ja paprikaa. Kyytipojaksi kylmää maitoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kurski syö näköjään ketsuppia lisukkeiden kera.:D

Itse duunaan just (ekaa kertaa kokeilen) bataatti-lanttumuusia. Saas kattoo kui äijän käy. Uunissa on kalkkunarulla.
 
Ylös