Ei näy paljoakaan hiilihydraatteja lautasella.Pientä naposteltavaa.
On tänään jo aikaisemmin syöty parin annoksen verran pastaa. Eli kyllä hiilihydraatit kuuluu meikäläisen ruokalautaselle normaalisti. Tuollaiselle napostelulautaselle olisin taco chipsejä voinut laittaa, jos olisi ollut kaapissa.Ei näy paljoakaan hiilihydraatteja lautasella.
Me aloitettiin eilen eukon kanssa yhteinen -15 kilon vähennyskampanja, makkarat, liha, pekoni yms. "laihdutustuotteet" on sallittuja, riisi, makaroni, leipä, peruna yms. "epäterve" taas ei.
Sopii mun kropalle tällanen terveysjakso. :thumbup:
:doubtful: Tosimiehet painaa yli 80 kiloa. :ahem:On tänään jo aikaisemmin syöty parin annoksen verran pastaa. Eli kyllä hiilihydraatit kuuluu meikäläisen ruokalautaselle normaalisti. Tuollaiselle napostelulautaselle olisin taco chipsejä voinut laittaa, jos olisi ollut kaapissa.
Mutta eipä tässä ole tarvetta painoa tiputtaakaan. Juuri mitattuna, eli tuon lautasellisen jälkeen ja vaatteet päällä 60,7 kg. Saisivat toki sijoittua hieman toisin.
-Edit- Veikkaan, että alkaa jossain vaiheessa dieettiänne ihan hemmetisti himottaa peruna ja pasta.
Eikös se mene niin, että alle 107 kiloiset punnitaan neuvolavaa'alla?:doubtful: Tosimiehet painaa yli 80 kiloa. :ahem:
Kuinka pitkä teikäläinen on? Itse painan kilon-kaksi enempi.On tänään jo aikaisemmin syöty parin annoksen verran pastaa. Eli kyllä hiilihydraatit kuuluu meikäläisen ruokalautaselle normaalisti. Tuollaiselle napostelulautaselle olisin taco chipsejä voinut laittaa, jos olisi ollut kaapissa.
Mutta eipä tässä ole tarvetta painoa tiputtaakaan. Juuri mitattuna, eli tuon lautasellisen jälkeen ja vaatteet päällä 60,7 kg. Saisivat toki sijoittua hieman toisin.
-Edit- Veikkaan, että alkaa jossain vaiheessa dieettiänne ihan hemmetisti himottaa peruna ja pasta.
172 cm. Olen luontaisesti laiha. Jonnekin 37-vuotiaaksi painoin 55 kg, sitten tuli vatsahappolääkitys ja paino nousi jonkin verran.Kuinka pitkä teikäläinen on? Itse painan kilon-kaksi enempi.
Itse olen ehkä jotain 169 tai 170 pitkä. Kyllä se vähän närpee, kun lähes kaikki samanikäiset ovat 5-10 senttiä pitempiä. Toisaalta lyhyys tekee ketterämmäksi muihin verrattuna.172 cm. Olen luontaisesti laiha. Jonnekin 37-vuotiaaksi painoin 55 kg, sitten tuli vatsahappolääkitys ja paino nousi jonkin verran.
Eli onko sinulla ns. refluksitauti? Mielenkiinnosta, mitä lääkettä käytät ja onko se jatkuvaa? Itsellä on tuo vaiva ja lääkitys siihen. Ongelma tuli kun laihdutin ja aloin harrastamaan liikuntaa isolla kädellä. Kysynpä tässä samalla, että ilmeisesti Depeche Mode kolahtaa tuon profiilikuvan perusteella?172 cm. Olen luontaisesti laiha. Jonnekin 37-vuotiaaksi painoin 55 kg, sitten tuli vatsahappolääkitys ja paino nousi jonkin verran.
Voimia ja hyvää uutta vuotta.![]()
juhlin uuttavuotta yksin kotona kera nachojen, shitin, pepsi matxin ja Lostin.
Vai lyhyt. Nimim. 158cm. Enkä oo edes ketterä, kun painoa on enemmän kun kummallakaan teistä (ei kuitenkaan yhteensä).Itse olen ehkä jotain 169 tai 170 pitkä. Kyllä se vähän närpee, kun lähes kaikki samanikäiset ovat 5-10 senttiä pitempiä. Toisaalta lyhyys tekee ketterämmäksi muihin verrattuna.
:thumbup:juhlin uuttavuotta yksin kotona kera nachojen, shitin, pepsi matxin ja Lostin.
No, sä oot nainen. Ja ainahan sitä vähän lyhyempi aina löytyy, jos aletaan kissojen ja koirien kanssa hakemaan. Enhän minä varmaan epänormaalin lyhyt ole, mutta ikätovereihini nähden olen lyhyempi. Ehkä ei aina pitäisi verrata ikätovereihin itseään, mutta välillä sitä tulee tehtyä huomaamattaan.Vai lyhyt. Nimim. 158cm. Enkä oo edes ketterä, kun painoa on enemmän kun kummallakaan teistä (ei kuitenkaan yhteensä).
Todennäköisesti.-Edit- Veikkaan, että alkaa jossain vaiheessa dieettiänne ihan hemmetisti himottaa peruna ja pasta.
No ei sitä taidettu tuolla nimellä suoranaisesti kutsua (toisaalta lääkäri puhui niin huonoa suomea, etten saanut muutenkaan puolestakaan selvää), mutta ruokatorviongelma kuitenkin. Epäilen palleatyrää. Zoltia on nyt, välillä oli jotain korvaavaa, jonka nimeä en enää muista. Alkoi muistaakseni H:lla (Hexal?). Pääsisinhän minä noista eroon elämäntapamuutoksella, mutta mode kun olen...Eli onko sinulla ns. refluksitauti? Mielenkiinnosta, mitä lääkettä käytät ja onko se jatkuvaa? Itsellä on tuo vaiva ja lääkitys siihen. Ongelma tuli kun laihdutin ja aloin harrastamaan liikuntaa isolla kädellä. Kysynpä tässä samalla, että ilmeisesti Depeche Mode kolahtaa tuon profiilikuvan perusteella?
Voi olla. Nyt olen ollut reilu 13 kuukautta ilman. Ei ole vielä himoittanut.-Edit- Veikkaan, että alkaa jossain vaiheessa dieettiänne ihan hemmetisti himottaa peruna ja pasta.
Proteiinipitoisen ruokavalion väitetään nimenomaan muuttavan elimistön tapaa käsitellä energiaa siten, ettei enää tee mieli hiilihydraatteja. Paikkaansapitävyydestä en tiedä mitään.Voi olla. Nyt olen ollut reilu 13 kuukautta ilman. Ei ole vielä himoittanut.![]()