Syön parhaillaan...

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Suklaata kera paprikan? Mmmmm...
Eikun paprikaa leivän päälle. (ketsuppia ehkä tulemme näkemään laatikoissa)

Mä en ole mistään suklaasta puhunu, laitoin vain suklaalevyn kuvan silloin kun sitä söin.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ihan just jauhelihamakaronimössöä. Tällä kertaa pelkkää naudanjauhelihaa, koska yks ruokailija ei saa possua popsia. Itse arvostan lievää rasvaisuutta toki, mutta menee se noinkin.
Ja jessus miten hyvälle toi muona voikaan tuoksua kun muutaman päivän on syönyt pelkkää joulumättöä, joka sinänsä on ihan jees. Onhan sian persettä vielä vähän jäljellä, mut se menee sitten välipaloina ja leivän päällä.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Ruisleipää, päällä voita, juustoa, metukkaa, kananmunaa ja mätitahnaa :thumbup:
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Kurskin ruokakuvista tuli mieleen että ketsuppi on kyllä suoraan saatanasta. Peittää tehokkaasti kaiken muun maun alleen.
Tuo nyt ei pidä paikkaansa alkuunkaan, minulla on ollut monia ketsuppeja testissä ja olen huomannut että maku ei ole saatanasta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Tässäpä muistinkin unohtaneeni ostaa ketsuppia. :thumbfh:
Koitappa ny syödä tuota X-tran pyttäriä ilman sitä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ja siinä on lykopeeniä :ahem:.
Ostin tässä ihan taannoin tomaatteja kaupasta sillä ajatuksella, että syönpä nyt terveellisesti ja kasvan komeaksi ja onnelliseksi. Sitten kerrotaankin, että tomaatti pitäisi nauttia prosessoituna, jotta tämä ihmeaine imeytyisi!

Kyllä harmitti. Tuolla ne tomaatit nyt mätänee.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Hieman tavanomaisesta poikkeavan tapahtumaketjun johdosta näkkärini päällä on Aamupala-juustoa. Jotain kevytversiota. En oo moneen vuoteen sitä maistanut ja tuli aika yllätyksenä kuinka pahaa se olikaan. Taidan käyttää loput sapuskanteossa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Iltapalaks leipää makkaralla juustolla paprikalla ja myös->
 
Ylös