Lugera
Well-known member
Kuva ois kiva.onko lautasen alla jotain muuta mielenkiintoista?
Kuva ois kiva.onko lautasen alla jotain muuta mielenkiintoista?
toleranssisiipi;1690520Oon mä vaan niin hemmetin onnekas ihminen sanoi:Eli taidat olla joku 35-45 tienoilta iältä joten toihan pitäisi olla jo itsestäänselvyys tuossa iässä mutta enpä muistakkaan ikääsi. :alppu:
Sieltä tienoilta kyllä, vm. 1972, mutta tota itsestäänselvyyttä en omien kokemuksien ja muilta kuultujen kokemusten perusteella kylläkään allekirjoita.Eli taidat olla joku 35-45 tienoilta iältä joten toihan pitäisi olla jo itsestäänselvyys tuossa iässä mutta enpä muistakkaan ikääsi. :alppu:
Miksei jo 25 vuotias voisi olla naimisissa? Molemmat siskoni menivät 25-26 vuotisina naimisiin miehiensä kanssa.Eli taidat olla joku 35-45 tienoilta iältä joten toihan pitäisi olla jo itsestäänselvyys tuossa iässä mutta enpä muistakkaan ikääsi. :alppu:
Mä menin 26 vuotiaana naimisiin...Miksei jo 25 vuotias voisi olla naimisissa? Molemmat siskoni menivät 25-26 vuotisina naimisiin miehiensä kanssa.
PS. Hammastahnaa nielaisin äsken vahingossa, kun pesin hampaat.
:thumbup:Mä menin 26 vuotiaana naimisiin...
Samaa.Aamupalaa: Jugurttia ja kahvia.
Pidä toi Joni, toi on hyvä. Pistät itselle muistiin ja 15 vuoden kuluttua kaivat sen sieltä ja tsekkaat omat setit. Katotaan kuinka tilhi piipittää.Eli taidat olla joku 35-45 tienoilta iältä joten toihan pitäisi olla jo itsestäänselvyys tuossa iässä mutta enpä muistakkaan ikääsi. :alppu:
Onko muuten omalla kohdalla tullu tehtyä tota? Oon välillä viihdyttänyt itseäni lukemalla omia juttuja öpaut 20 vuoden takaa. Ei sitä kovin usein kuitenkaan viitti tehdä.Pidä toi Joni, toi on hyvä. Pistät itselle muistiin ja 15 vuoden kuluttua kaivat sen sieltä ja tsekkaat omat setit. Katotaan kuinka tilhi piipittää.
Jonkun verran joo. Kipeetä tekee. Lähinnä sen takia, että silloinen minäni on silkkaa neroutta ja vitunmoista ehdottomuutta. Reunaa. Nykypelleminäni ei pärjäis siinä kyydissä varttia.Onko muuten omalla kohdalla tullu tehtyä tota? Oon välillä viihdyttänyt itseäni lukemalla omia juttuja öpaut 20 vuoden takaa. Ei sitä kovin usein kuitenkaan viitti tehdä.
24.Mä menin 26 vuotiaana naimisiin...