Mä pyörin enämpi siellä läntisellä puolella ja Gazassa.:ahem:J.Hunt sanoi:Et ole kuullut vaikka CMX ja Mr.Lordikin jaksavat ylistää paikkaa kuin jumalaa? Sijaitsee Golfkentän kupeessa länsirannalla.
Mä pyörin enämpi siellä läntisellä puolella ja Gazassa.:ahem:J.Hunt sanoi:Et ole kuullut vaikka CMX ja Mr.Lordikin jaksavat ylistää paikkaa kuin jumalaa? Sijaitsee Golfkentän kupeessa länsirannalla.
Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!Mehe Rienarsuo sanoi:CMX ja Mr. Lordi? Onko Meeri edes yrittänyt tehdä mitään moiselle vittuilulle? Kysyntäähän se ei voi lisätä.
Ens torstaina Torniossa ja Haparandassa.:ahem:J.Hunt sanoi:Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!
Käykös näissä grilleissä jonkinsortin hygieniaa tarkastavia juippeja? Rasva nimittäin haisee lämpimänä kesäpäivänä meidän parvekkeelle asti, ulkopuolella huomio kiinnittyy 1cm paskakerrokseen ja jätesäkkivuoreen. Sisällä kaikki resuset kalusteet tummunu paskasta, dressingin roiskeita lattiasta verhoihin asti.
Tervetuloa. :ahem:
Moe: ens kerralla kysyt paikallisilta ajo-ohjeet Näränperän ghettoon.
Kohta varmaan käy :thumbup:J.Hunt sanoi:Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!
Käykös näissä grilleissä jonkinsortin hygieniaa tarkastavia juippeja? Rasva nimittäin haisee lämpimänä kesäpäivänä meidän parvekkeelle asti, ulkopuolella huomio kiinnittyy 1cm paskakerrokseen ja jätesäkkivuoreen. Sisällä kaikki resuset kalusteet tummunu paskasta, dressingin roiskeita lattiasta verhoihin asti.
Tervetuloa. :ahem:
Moe: ens kerralla kysyt paikallisilta ajo-ohjeet Näränperän ghettoon.
On muuten paikallisten mukaan tosiaankin legendapaikka. Pari kertaa olen pyörähtänyt Torniossa ja molemmilla kerroilla kuullut samat jutut Meerin kaikkivoipaisuudesta. Syömään en ole uskaltautunut mutta ehkä kolmannella kerralla.J.Hunt sanoi:Et ole kuullut vaikka CMX ja Mr.Lordikin jaksavat ylistää paikkaa kuin jumalaa? Sijaitsee Golfkentän kupeessa länsirannalla.
Voi hyvä jymala sentään. Kaveri pyörähtelee siviiliautolla! :nope: :thumbfh:Albert Oil sanoi:On muuten paikallisten mukaan tosiaankin legendapaikka. Pari kertaa olen pyörähtänyt Torniossa ja molemmilla kerroilla kuullut samat jutut Meerin kaikkivoipaisuudesta. Syömään en ole uskaltautunut mutta ehkä kolmannella kerralla.
Mä olen pyörähtäny jopa naistentansseissa. Mutta siellä olikin niin paljon irtonaista perää, että mä luulin sen kuuluvan asiaan ja spinnasin pelkästä empatiasta.Moe Szyslak sanoi:Voi hyvä jymala sentään. Kaveri pyörähtelee siviiliautolla! :nope: :thumbfh:
Taitaa olla hämäläinen ratissa?
Pekka ja Pätkä viimeisessä elokuvassaan! Mukana kipollinen paskanmarjoja!PuoliPöhkö sanoi:..
*Röyh*
...
Erinomainen elokuva, jos näin on asianlaita.Mehe Rienarsuo sanoi:Pekka ja Pätkä viimeisessä elokuvassaan! Mukana kipollinen paskanmarjoja!
Naismainen kun olet.:nope: :thumbfh:Mehe Rienarsuo sanoi:Mä olen pyörähtäny jopa naistentansseissa. Mutta siellä olikin niin paljon irtonaista perää, että mä luulin sen kuuluvan asiaan ja spinnasin pelkästä empatiasta.
Ei ole hilloa. Eikä kyllä rahaakaan.PuoliPöhkö sanoi:Erinomainen elokuva, jos näin on asianlaita.
Paskamarjojen sijasta oli kylläkin kaarnikkahilloa.
Yritäksä jotain? :doubtful: Moon lespo!Moe Szyslak sanoi:Naismainen kun olet.:nope: :thumbfh:
Unohtui peesata eilen.PuoliPöhkö sanoi:..
*Röyh*
...
:ahem: :ahem: :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Jälkiruoaksi jokatapauksessa Frödingenin-mansikkakakkua.
PuoliPöhkö sanoi::ahem: :ahem: :ahem:
Yllätyin, että teollisesti valmistettu pakastekakku voikin olla niin hyvää kuin tuo oli.
Ostin toistekin kun oli 3,99 tarjouksessa.