Syön parhaillaan...

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
J.Hunt sanoi:
Et ole kuullut vaikka CMX ja Mr.Lordikin jaksavat ylistää paikkaa kuin jumalaa? Sijaitsee Golfkentän kupeessa länsirannalla.

Mä pyörin enämpi siellä läntisellä puolella ja Gazassa.:ahem:
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Mehe Rienarsuo sanoi:
CMX ja Mr. Lordi? :D Onko Meeri edes yrittänyt tehdä mitään moiselle vittuilulle? Kysyntäähän se ei voi lisätä.
:D Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!

Käykös näissä grilleissä jonkinsortin hygieniaa tarkastavia juippeja? Rasva nimittäin haisee lämpimänä kesäpäivänä meidän parvekkeelle asti, ulkopuolella huomio kiinnittyy 1cm paskakerrokseen ja jätesäkkivuoreen. Sisällä kaikki resuset kalusteet tummunu paskasta, dressingin roiskeita lattiasta verhoihin asti.

Tervetuloa. :ahem:

Moe: ens kerralla kysyt paikallisilta ajo-ohjeet Näränperän ghettoon.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
J.Hunt sanoi:
:D Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!

Käykös näissä grilleissä jonkinsortin hygieniaa tarkastavia juippeja? Rasva nimittäin haisee lämpimänä kesäpäivänä meidän parvekkeelle asti, ulkopuolella huomio kiinnittyy 1cm paskakerrokseen ja jätesäkkivuoreen. Sisällä kaikki resuset kalusteet tummunu paskasta, dressingin roiskeita lattiasta verhoihin asti.

Tervetuloa. :ahem:

Moe: ens kerralla kysyt paikallisilta ajo-ohjeet Näränperän ghettoon.
Ens torstaina Torniossa ja Haparandassa.:ahem:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
J.Hunt sanoi:
:D Meeri on mahottomon ylpeä Putansuusta, onnitelukorttikin viisuista näkyvällä paikalla!

Käykös näissä grilleissä jonkinsortin hygieniaa tarkastavia juippeja? Rasva nimittäin haisee lämpimänä kesäpäivänä meidän parvekkeelle asti, ulkopuolella huomio kiinnittyy 1cm paskakerrokseen ja jätesäkkivuoreen. Sisällä kaikki resuset kalusteet tummunu paskasta, dressingin roiskeita lattiasta verhoihin asti.

Tervetuloa. :ahem:

Moe: ens kerralla kysyt paikallisilta ajo-ohjeet Näränperän ghettoon.
Kohta varmaan käy :thumbup:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
J.Hunt sanoi:
Et ole kuullut vaikka CMX ja Mr.Lordikin jaksavat ylistää paikkaa kuin jumalaa? Sijaitsee Golfkentän kupeessa länsirannalla.

On muuten paikallisten mukaan tosiaankin legendapaikka. Pari kertaa olen pyörähtänyt Torniossa ja molemmilla kerroilla kuullut samat jutut Meerin kaikkivoipaisuudesta. Syömään en ole uskaltautunut mutta ehkä kolmannella kerralla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Albert Oil sanoi:
On muuten paikallisten mukaan tosiaankin legendapaikka. Pari kertaa olen pyörähtänyt Torniossa ja molemmilla kerroilla kuullut samat jutut Meerin kaikkivoipaisuudesta. Syömään en ole uskaltautunut mutta ehkä kolmannella kerralla.
Voi hyvä jymala sentään. Kaveri pyörähtelee siviiliautolla!:eek: :nope: :thumbfh:

Taitaa olla hämäläinen ratissa?:rolleyes:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Moe Szyslak sanoi:
Voi hyvä jymala sentään. Kaveri pyörähtelee siviiliautolla!:eek: :nope: :thumbfh:

Taitaa olla hämäläinen ratissa?:rolleyes:
Mä olen pyörähtäny jopa naistentansseissa. Mutta siellä olikin niin paljon irtonaista perää, että mä luulin sen kuuluvan asiaan ja spinnasin pelkästä empatiasta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mehe Rienarsuo sanoi:
Mä olen pyörähtäny jopa naistentansseissa. Mutta siellä olikin niin paljon irtonaista perää, että mä luulin sen kuuluvan asiaan ja spinnasin pelkästä empatiasta.
Naismainen kun olet.:nope: :thumbfh:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Kuhafilettä ja suppilovahverokastiketta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olen nyt kahden vaiheilla, söiskö sitä pyttipannua vai kebabhampurilaisen kera majoneesin. Jälkiruoaksi jokatapauksessa Frödingenin-mansikkakakkua.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
:ahem: :ahem: :ahem:
Yllätyin, että teollisesti valmistettu pakastekakku voikin olla niin hyvää kuin tuo oli.
Ostin toistekin kun oli 3,99 tarjouksessa.

Joo, se on todella hyvää. :ahem:
 
Ylös