Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olen kuin Gordon Ramsay, osaan tehdä mitä vaan missä vaan.
No jopas! Tuutko postimyyntimorsiamekseni? Vastaa pian, oon enää vartin Tampereella. Pääsisit samalla bussilla. Köytetään tyhjiä soppapurkkeja paunulaisen perään.

No jopas! Tuutko postimyyntimorsiamekseni? Vastaa pian, oon enää vartin Tampereella. Pääsisit samalla bussilla. Köytetään tyhjiä soppapurkkeja paunulaisen perään.
Selvä se!

Onkohan Koskikeskuksen vartijalla valtuudet vihkiä? Tärkeen näköisiä ne ainakin on, melkeen kirkkoherroja.

Onkohan Koskikeskuksen vartijalla valtuudet vihkiä? Tärkeen näköisiä ne ainakin on, melkeen kirkkoherroja.

Joskus nuorempana mut häädettiin sieltä vartijan toimesta :D
On tärkeen näkösiä kyllä ja ihan oikeesti pelottavia, ainakin 12 vuotiaan tytön mielestä ne oli.
Menepä kysymään sitä vihkimisjuttua, minä odotan..

Karkasin. Viiletän jo highwaylla kohti etelää. Piti antaa patukkaa myötäjäisiks mut ehdin jo syödä sen, kehdannu jäädä.

Taloutemme uusi lempijuusto löytyi Liitelistä. Tai ainakin hinta- laatusuhteeltaan loistokas.

britsky-syr-red-leicester-valley-spire_170_340.jpg

Ei näkynyt Salmista joten jouduimme ahmimaan nyhtikset ja juustoleivät omiin maaruihimme.

Raparperipiirakkaa maidolla. Pitäiskö laittaa avatariin päivällisen kuva, kun ei pysty muute lisäämään kuvia. Laiskasti pistin suikaloitua raparperia piirakan yli yhdensuuntaisesti, kun en jaksanut pilkkoa ja asetella pikkupaloja.

Harvinaisen apaattisen näköinen toi Jonin burrito.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.