Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En juurikaan tykkää jäätelöstä enkä salmiakista.
Eli pitihän tämä testata.
Kotitekoista taisi olla , ja hyvääkin vielä.

teru4y5e.jpg

Lauantain pöperöä.

Mustakiikarilla hyvän näköiset eväät. Kesäkurpitsat kaiketi itketetty ennen pannulla käyttöä? Mikä toi logo kuvan alareunassa on? Joku kuvankäsittelysoftan vai joku omppujuttu (joista minä en tajua mits)?

Mustakiikarilla hyvän näköiset eväät. Kesäkurpitsat kaiketi itketetty ennen pannulla käyttöä? Mikä toi logo kuvan alareunassa on? Joku kuvankäsittelysoftan vai joku omppujuttu (joista minä en tajua mits)?

Tapatalkin logo. Näyttää tulevan uudessa versiossa.

Noup. Ei itketetty tänään, unohtu. Oliivioljy ja vs veitsellä runtattuna kuumassa pannussa (vs ei saa palaa/ruskistua), juustohöylällä vedetty siivut kesäkurpitsasta ja nopee väri slaisseihin molemmin puolin (ehkä noin vajaa min per puoli) + suola ja mustapippuri. Siinä se. Sopiva al dente.

Tapatalkin logo. Näyttää tulevan uudessa versiossa.

Noup. Ei itketetty tänään, unohtu. Oliivioljy ja vs veitsellä runtattuna kuumassa pannussa (vs ei saa palaa/ruskistua), juustohöylällä vedetty siivut kesäkurpitsasta ja nopee väri slaisseihin molemmin puolin (ehkä noin vajaa min per puoli) + suola ja mustapippuri. Siinä se. Sopiva al dente.

Kuitti. Kaunista.

Eki taitaa olla jonkinmoinen kulinaristi.

Syön äitin leipomia maustekurkkuja ruisleipäpalojen kera. Luomua, osin omalla paskalla kasvanutta kaikki tyynni.

Tungen suuhuni reissumiestä, jonka päällä on häjyt ja paimenpoikaa.

Toisin sanoen Reissumies-leipää, jonka päällä on Häjyt-makkaraa ja Paimenpoika-juustoa. Lisäks Oivariinia ja koko komeuden kattona Auran vihreäkorkkista sinappia. Juomana rasvatonta maitoa.
On taas niin hyvää settiä, että melkein tulee tippa silmään.
Lisäks takaraivossa paukuttaa tieto siitä, että pääasiassa kolmen viime viikon (tämä mukaan lukien) aikana tehdyt ylityöt tulee takaisin viikon lomana, joka on ens viikolla, jolloin myös jälkikasvulla on syysloma.
Tänään taas kelpaa olla mä.