Tämmösiä sekottelin keskenään. Tein kurskit, tosin ketshuppi puuttuu...
![]()
![]()
Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.
![]()
Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.
Menetin persimon-neitsyyteni minuutti sitten, kun olin siitä paljon hyvää kuullut.
![]()
Eikä siinä, kyllähän tuo ihan maukasta on. Varmaan homejuuston ja suolakeksin kyytipoikana toimis kuin tauti.
![]()
mutta onko muuta syytä?
Miksi Albertia aina pilkataan? Siksi tietty, että se on kivaa ja niin on aina tehty, mutta onko muuta syytä?
Tuo oli tosiaan jokseenkin outoa.No vaikka siksi, että mies menetti neitsyytensä hedelmän kanssa.
Nua on muuten pirun hyviä.
Söitkö muuten kuorineen vaiko vain hedelmälihan? Ittellä on tapana lusikoida sisältö (ensin tietysti halkaisen tuon kahtia) ja syöttää kuoret koiralle, joka odotteleekin aina innoissaan vuoroaan.
En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.
En oikein tiennyt mikä on oikea tapa mutta mää kuorin sen kuin omenan ja haukkasin menemään.