Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kalapuikkoja ja salaattia feat jallukastike. Toka syöjä tänään vasta mut hopee on jees.

Kalapuikkoja ja salaattia feat jallukastike. Toka syöjä tänään vasta mut hopee on jees.

Mutta säpä et ole pukeutunut tänään lain. Ei ainakaan ole ilmoitusta!

Itsehän vedin uimahallilla Lava pantsit jalkaan. Vedessä.

Nau'anlihakeittoa.
Sen verran pitkään keittelin tuota lihaa että se on oikeastaan nyhtönautaa. Eihän sitä enää semmosiksi hienoiksi kuutiopaloiksi saanut leikattuakaan, heti hajosi kun edes hieman puukolla uhkailin. No, eipä ole iso katastrofi.

Oikein tehtynä hanpurilainen on hyvää ruokaa. Tein juuri hanpurilaisen oikein. Ja söin sen. Oli hyvää. Kanssaruokailijakin tykkäsi.

Oikein tehtynä hanpurilainen on hyvää ruokaa. Tein juuri hanpurilaisen oikein. Ja söin sen. Oli hyvää. Kanssaruokailijakin tykkäsi.

On todellaki.

Mä jouduin tänään tyytymään kasvisruokaan. Kamalaa.

detegetu.jpg

Palapaistia, porkkanaa, lanttua, perunaa(paloina) ja tuorekurkkua(viipaloitu)(FIN).

Kävin hakemassa karvaranteilta paikallisesta murjusta pari kasvispitsaa.
Täytteet:
-Kebab
-Kinkku
-Salami
-Pekoni
Koko pitsan vetäisin.

Arvostelut:
-Tulista
-Hyvvöö

Kävin hakemassa karvaranteilta paikallisesta murjusta pari kasvispitsaa.
Täytteet:
-Kebab
-Kinkku
-Salami
-Pekoni
Koko pitsan vetäisin.

Arvostelut:
-Tulista
-Hyvvöö

Muuten kuulostaa erinomaselle mut ekstaumaukkauden ja tulisuuden olis tuoneet ne rakkaat jallut. <3 Eli 5/5 ja jallujen kans 6/5

Oon muuten vaivihkaa koettanut lanseerata täällä päin tuota 'jallut'-termiä, kuten Joni sen tuntee, kielenkäyttöön ja kaikki ovat aivan hoomoilasina että mitäh.

Mä tunsin ala- ja yläasteaikoina erään H. Moilasen. Tai saatoinpa tuntea kaksikin. Mene ja tiedä. Istu ja pala.

Albert O! Vaeltelin valtateitä salkku täynnä seppeleitä, älä sylistäs mua heitä nyt kun seison jaloillain.

Jallut varmaan tarkoittaa karvaisia turkkilaisia tuliluonteisia pitsanpaistajia.

Burb. Mulle tuli faksi, jossa sanottiin, että kuin untuvaa pinta on sun vartalon mut jäntevältä tuntuvaa se joka kaarteessa silti niin on. Että en tiiä sitte.