Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
The god of icecreams

Ben_Jerry_s_Chunky_Monkey_Speiseeis_500ml_-_2.jpg

Oliskohan ensimmäinen kerta, kun olen edes aavistuksen samaa mieltä Vantaan aikamiespojan parturihitsaajatason maun kanssa. Ei tuo nyt sentään ihan "god" ole, mutta kyllä noi Ben&Jerry's jädet aika hyvin kaikki normijätskit kyykyttää. Parempaa saa toki melkein kaikista italialaisista jäätelöbaareista, mutta nyt on siis kyse massatuotteista (heh).

Täällä toi on helvetin tyyristä eikä se jenkeissäkään halpaa ole, mutta Suomessa sitten varmaan pirun edullista, jos työttömillä asunnonomistajillakin on siihen varaa :frank:

Oliskohan ensimmäinen kerta, kun olen edes aavistuksen samaa mieltä Vantaan aikamiespojan parturihitsaajatason maun kanssa. Ei tuo nyt sentään ihan "god" ole, mutta kyllä noi Ben&Jerry's jädet aika hyvin kaikki normijätskit kyykyttää. Parempaa saa toki melkein kaikista italialaisista jäätelöbaareista, mutta nyt on siis kyse massatuotteista (heh).

Täällä toi on helvetin tyyristä eikä se jenkeissäkään halpaa ole, mutta Suomessa sitten varmaan pirun edullista, jos työttömillä asunnonomistajillakin on siihen varaa :frank:

On noi ihan hyviä noi Tom&Jerryt, mutta jotenkin 'raskaan' oloisia. Mun suosikki on tämä. Toimii varsinkin kahvi kyytipoikana!

CdO_crema_di_mascarpone1.png

Jospa kohta tollasia jota myös eilenkin saunan jälkeen:

paneroidut-kanapihvit.jpg

Paljon lihaisampia ja vähäkalorisempia kuin Kariniemen vastaavat ja muutenkin maukkaampia.

Ihan juuri AEG:n kiertoilmaihmeestä

pvagent.dll

Ja jotain salaatia niin Felixin tuliset kurkut.