Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_XL.jpg

Nonni, Mehe-sedän vuoksi kahvit pöydällä.

Unohtu eilen ostaa kaurahiutaleet. Syön siis partaäijäjukurttia, jossa seassa banaania, appelsiinia ja viinirypäleitä. Helleaamiainen. Menettelee, mutta kunnon kaurapuuro olis ollu parempi.

Miten te noilla aamupaloilla pääsette käyntiin? Mä vaadin täysmaitoon keitetyn kaurapuuron, jossa on raejuustoa noin desilitra ja sama määrä kotimaisia marjoja. Tai toinen tämä "helleaamiainen" eli partaäijäjukurtti tai muu vastaava hedelmien tai marjojen kanssa. Luomuna tietty.

No toki yöllä kotoa lähtiessä tuli kaksi sämpylää syötyä.

Miten te noilla aamupaloilla pääsette käyntiin? Mä vaadin täysmaitoon keitetyn kaurapuuron, jossa on raejuustoa noin desilitra ja sama määrä kotimaisia marjoja. Tai toinen tämä "helleaamiainen" eli partaäijäjukurtti tai muu vastaava hedelmien tai marjojen kanssa. Luomuna tietty.
Liian usein tulee vedettyä laiskasti linjalla kahvi, leipää ja jogurttia. Kaurapuuro pakastekylmillä mustaherukoilla tai mustkikoilla olisi parempi vaihtoehto.

Ei aamulla maistu ruoka, puuro kaikista vähiten. Leipäpala ja viili/jogurtti/lasi mehua on riittävä. Eilen en syönyt aamiaista ollenkaan.

Joskus 9-10 aikaan voi alkaa jo harkitsemaan jotain vähän tukevampaa.

Itsehän pistelin äsken lounaaksi tummaa leipää kera kylmäsauhulohen, tomaattia ja mozzarellaa kera tuoreen basilikan ja vielä oli paistettua munaa ja pekonia.

Viimeksi muokattu:
Unohtu eilen ostaa kaurahiutaleet. Syön siis partaäijäjukurttia, jossa seassa banaania, appelsiinia ja viinirypäleitä. Helleaamiainen. Menettelee, mutta kunnon kaurapuuro olis ollu parempi.

Aamupuuro tuoreiden puolukoiden ja voisilmän kanssa piti tehdä nyt. Ja iso annos! Jaksaa illalla juosta.