Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Flunssankesyttämislounas: bataatti-inkivääri-valkosipulikeittoa (taitaa lähteä samalla vampyyritkin?), ja koska mikään ei meinaa maistua miltään, tuli ladattua vielä hieman salviaa ja garam masalaa.

Hamppari
-ThGjx.jpg

Leipee
ZxBb9o.jpg

Makkaroo ja lihistä
Qw28y7.jpg

Isoveikan tekemää pinattikeittoa.. Tarviiko kuvaa?

Koska foorumi oli kumossa aamusella, niin postaan kostoksi koko päivän eväkset:

n. klo 05:00 Paketti tälläistä
3160-Rengin_Herkkupekoni-n400g1-220x147.jpg

+ 2 ruisleipää ja parit jugurtit siihen päälle.

n. klo 08:00 Sama setti, mutta 3 jugurtilla

ja tuossa äskettäin pupelsin 3 ruisleipää täytteinä kananmunaa, majoneesia, kinkkua ja juustoa + 1 karjalanpiirakan juuston ja metukan kera.

Hitto!! Katoin että kurski on kokkaillut mun keittiössä(:eek!: :D), kun oli samanlainen uunin levyn suojus kuin omassa keittiössä. Uunin ulkopuolinen maisema sentään näyttää erilaiselta.

Jonin hernekeittoon liittyen tuli mieleen, että joskus tulee ostettua hernekeittoa purkissa, tosin lisäten siihen esim. sipulia ja pekonia lisäksi, että saa syödyksi. Harvemmin on tullut tehtyä hernekeittoa oikein perinteisellä reseptillä.

Viimeksi muokattu:
Broileria, porkkanaperunasosetta, tuorekurkkua ja tomaattia + arla ingman kevytmaito.

Picture151.jpg

Vaali-illan eväät; ruisjauhossa paistetut muikut (itse järvestä haetut) kera Lapin rukiisten rieskarullien. Täytteinänsä kylmäsavuporo, Philadelphia-maustamaton, mintun lehdet, mustapippuri.

Olihan se pakko vähän rasvasta kebabiakin pistää vielä pannulle. Nyt se nälkä helpotti vihdoin.

Hitto!! Katoin että kurski on kokkaillut mun keittiössä(:eek!: :D), kun oli samanlainen uunin levyn suojus kuin omassa keittiössä. Uunin ulkopuolinen maisema sentään näyttää erilaiselta.
No niin, hyvä näin :)