Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tarkoituksena olis vääntää sianriekaleista joku safka vielä tässä illan päälle. Pikkasen jännittää mitä mä keksin. Tarkempi resepti selvinnee heti pian sen jälkeen kun olen sen toteuttanut. Mun keittiö ei aina toteuta fysiikan tai kemian lakeja, tai muitakaan, esim. avioliittolakia.

Tommosia ostin, kun tarjouksessa olivat. Saa hyvin liikuntaa, kun jättää pussin keittiöön ja lupaa itselleen hakea korkeintaan kaks pullaa kerrallaan. Mennääs taas ->

Possu-sipuli-punasipuli-ananas-pepperoni-curry-savupaprika-oregano-tabasco -paistoshan siitä tuli. Periaatteessa olis voinut pamauttaa vaikka riisit tuohon kylkeen mutta vedän nyt tuommoisenaan kun tuo sika nyt kuitenkin piti saada tuhottua. Unohtu muuten suola ja pippuri tästä. No, en korjaa virhettäni, ehkä otan opikseni.

Väänsin pitsan. Täytteinä kebab, kinkku, salami ja pekoni. Ähky.
*makaa sohvalla ettei tulisi oksennus*

FB_Oululainen_Reissumies_Tosi_Tumma-iso.png

Ähky tuli.

Panda Pehmeä Lakutoffee:a

Muuten ihan jees mutta pussin lisäksi makeiset on pakattu kahteen (2) eri kääreeseen. Haittaa pikanapostelua ja on epäilemättä luontoepäystävällistä. En tiedä kumpi kismittää enämpi.

No menipäs ne äkkiä. Kauhee ähellys noiden käärepapereiden kanssa. Kyllä nokka tuhisi.

Köyhän talven laskiaispullia. Eivät kohonneet ja kerma oli löysää.

Hetki sitten toissapäiväistä avokadopastaa. Oli muuten edelleen hyvää.