Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lihamakaronilaatikkoa, jalluja, hellfire ketsuppia, hk tulinen aurinkosalaatti... huh suuta polttaa!

En osta kyllä uudestaan. Aika mitättömiä kuten myös ulkoasultaankin

6224.jpg

En osta kyllä uudestaan. Aika mitättömiä kuten myös ulkoasultaankin

Jaa. Itse olen kyllä todennut monestakin Euroshopperin tuotteesta, että eivät maultaan tai muultakaan laadultaan hirveästi eroa kalliimmista kollegoistaan. Ehkä makuhermoni ovat turtana tai jotain, kun en ole löytänyt valittamisen aihetta.

Jaa. Itse olen kyllä todennut monestakin Euroshopperin tuotteesta, että eivät maultaan tai muultakaan laadultaan hirveästi eroa kalliimmista kollegoistaan. Ehkä makuhermoni ovat turtana tai jotain, kun en ole löytänyt valittamisen aihetta.

No ES leivoskeksit on kyl jees :D

Poppiksia.

Ei ole muutakaan syötävää. Viitti aamupalabanskujakaan vielä vetää.

Lihapasteijoita tehtiin vierasvaroiksi, mutta niistä tuli sen verta mustia, että pitää itse puputtaa. Vähän kun hiiliä karistaa, niin kyllä näitä syö.

Kertokaas joku uunilääketieteenprofessori, että mikä ilmiö aiheutti tuon, että päältä näyttivät hyvältä, mutta alapuolelta olivatkin hiiltyneet lähes.

Kertokaas joku uunilääketieteenprofessori, että mikä ilmiö aiheutti tuon, että päältä näyttivät hyvältä, mutta alapuolelta olivatkin hiiltyneet lähes.

Kuuma pelti kerkes polttamaan alhaalta, mutta eivät olleet niin kauaa uunissa, että olisivat kärähtäneet päältäkin. Taikina ei todennäköisesti hirvittävän ohutta, koska olisi muuten varmaan päältäkin aika tummaa.

Kuuma pelti kerkes polttamaan alhaalta, mutta eivät olleet niin kauaa uunissa, että olisivat kärähtäneet päältäkin. Taikina ei todennäköisesti hirvittävän ohutta, koska olisi muuten varmaan päältäkin aika tummaa.
Hyväksytään selitys, koska oli toinen pellillillillinen.

6 kpl pikkupullia. Äitipuolen leipomia, toi aamulla kun olivat pikavisiitillä.
Nyt ei ole sitten nälkä ennen iltaa, sillä niitä jäi vielä 4 kpl varastoon syömättä - sopivasti kohta koittavan ip kahvihetken varalle :)

Söin juuri Hervantalaisen karvakäsiravitsemusliikkeen rullakebabin. Annos oli todella mauton, se maksoi kympin ja siitä meni vatsa sekaisin. En suosittele ainakaan varauksetta.

Kirjoitettu saniteettitiloista ipadilla.

Söin juuri Hervantalaisen karvakäsiravitsemusliikkeen rullakebabin. Annos oli todella mauton, se maksoi kympin ja siitä meni vatsa sekaisin. En suosittele ainakaan varauksetta.

Ei kai kyse vain ollut etelä-hervantalaisesta kampaamotuotetason paikasta?

Mulle tulee paha olo jo sanoista "hervanta" ja "kebab" :nope:

Voin vain kuvitella kolibakteerien määrän, kun Pyryf hakkaa toimimatonta ipäidiään ripulikäsin.