Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko siis kurskilassa käyty keskustelu seuraavasti:
<kurski> pieppä äeti tuota pitsaluaatikkoo avoinna ni miepä räppäse kuva intternettii siitä.
<äitikurski> voe tokkiisa!

Huikeeta!

Otappa Se kuva vielä silvissii että mun heinoskalla tehyt uuvvvet kynnet tullee näkyviin!

Auts, tässä kävi nyt niin että lähdenpäs Partolaan Kotipitsaan kun tuollaisia pitsakuvia täällä levitellään!
Ja erään forumistin kiusaksi käyn Honkkarissa ostamassa niitä pikkaisen halvempilaatuisia ruuveja :thumbup:

No mitäs tässä Ritari Ässä, söin tänään pääasiassa tota Masaji Munaa.

Auts, tässä kävi nyt niin että lähdenpäs Partolaan Kotipitsaan kun tuollaisia pitsakuvia täällä levitellään!
Ja erään forumistin kiusaksi käyn Honkkarissa ostamassa niitä pikkaisen halvempilaatuisia ruuveja :thumbup:

"Halvempilaatuisia" :D

Tässä kävi nyt silleen että en voi raportoida syöväni pääkkiksiä koska kävelin tahallisesti pääkkispisteen ohi kaupassa enkä siis ostanut moisia lain. Arvasin toki niin tehdessäni että katumus iskee myöhemmin päälle lailla pommikonelaivueen, ja minä kun en koskaan kysy hintaa.

300x300_toffeetuutti_new1607-415751.png

Tuota feat 24 9 kauden 7 jaksoa. :cool:

Jotenkin nyt nauratti että Alpulle on lähetetty lusikka saksasta saakka pahoitteluksi homeisesta vanukkaasta.

Jotenkin nyt nauratti että Alpulle on lähetetty lusikka saksasta saakka pahoitteluksi homeisesta vanukkaasta.

Niin, oishan tossa riittänyt että olisivat lähettäneet vitosen eikä tonnin arvoista hopealusikkaa. Aika epistä, mä sain puuttuvasta makkarasta vaan sen vitosen :frown:

Alppuhan heitti lusikan nurkkaan!

Hähähääää, tajusitteko, lusikan nurkkaan! Päästi kylmän piarun! Vaihtoi hiippakuntaa Pispalasta Amuriin. Jampsteri on hokit ojossa. Tennarit kohti jehovaa!

:nope::nope::nope:
Ei oikein irtoo.

Ostan huomenna koirasumutetta.