![]()
Over 9000! :ahem:
![]()
333 Tuhannen Schovillen voimalla kohti Perjantaita. Dont mess with me!
Onko toi minkä verran stydimpää kuin se Nygårdin nimikkosoosi?
Enpä tiedä.
Mutjoo onhan toi elämä epistä kun ei omanikäsiä kiinnosta mun seura... Kuin facebookissa.. Täälläkin on muutama jotka ennen hengas munkaa... Nyt niitä hädinpaskaa kiinnostaa... Kyllä vituttaa suoraansanoen masentavasti mut minkäs teet..
Hyvä että ylipäänsä on kavereita.
Mistäs me sulle sellaisia saatais?
Ei kannata liikaa vittuuntua ja masentua, koska tuskin sä menetät mitään
Luit varmaan vain vähän alkua. Voj hjevletti!Totta tuo. Joskus tulee noita angstimomentteja. Nyt o taas jees fiilis.![]()
Mistäs me sulle sellaisia saatais?
Mulla ois antaa yks vajaa kuuskymppinen rapajuoppo mettäinssi jollekki kaveriksi. Takertuvaa sorttia ja itkee paljon. Päissään (eli aina) vainoharhainen ja hieman väkivaltainen.
Mulla ois antaa yks vajaa kuuskymppinen rapajuoppo mettäinssi jollekki kaveriksi. Takertuvaa sorttia ja itkee paljon. Päissään (eli aina) vainoharhainen ja hieman väkivaltainen.
Luit varmaan vain vähän alkua. Voj hjevletti!![]()
Kirjasinkoko oli liian pieni sekä teksti ilman tavuviivoja.
Vähemmästäkin tulee luetun kanssa ymmärtämisongelmia.
Eikös sulla ole se duunipaikka siellä jossain sairaalassa tai vastaavassa tällä hetkellä?Noh yhtä vaikeeta se on työmarkkinoilla. Jospa vielä kerran sinne vaisalaan koitan hakea jota 5 vuotta yrittänyt päästä siihen menestysfirmaan jonne tietääkseni olen oikeutettu kokemuksen ja ja ammatin perusteella.. Mutjoo ei siitä enempää... perus foorumistien logiikalla työhön pääsee nykypäivänä yhtä helposti kuin 2007... niivarmasti. Illanjatkoja.
Eikös sulla ole se duunipaikka siellä jossain sairaalassa tai vastaavassa tällä hetkellä?