Syön parhaillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvean maaran lihaa ja juustoa.

Firman tarjoamalta irtisanomis-lounaalta. :frown:

.. parhaillaan. Ei kai kuitenkaan näppiksen äärellä!

Ai niin..

Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli edes päiväkahveja työpöydällä kun eräs wieniläinen tuttu patologi kertoi evästelevänsä töidensä lomassa. Jäi jotenkin siitä kommentista paha kaiku (vaikka ymmärränhän minä, että sekin on paljolti tietokoneduunia).

Ace17 sanoi:
Tietenkin! Ihan paras paikka syödä, kun voi samalla selailla forumia. :thumbup:
Totta. Itsekin syön kämpillä aina näppäimistön äärellä tai teeveetä katsellen. Se on mun ruokapöytä se mitä siellä ruudun takana on.

elle sanoi:
Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli edes päiväkahveja työpöydällä kun eräs wieniläinen tuttu patologi kertoi evästelevänsä töidensä lomassa. Jäi jotenkin siitä kommentista paha kaiku (vaikka ymmärränhän minä, että sekin on paljolti tietokoneduunia).

Ei varmaan ollut OoPee, vaikkakin on patologinen tapaus ja Wienista pain kotoisin... :rolleyes:

elle sanoi:
Pitäisköhän sun Ace oikeasti ryhdistäytyä?
Ihan varmasti pitäisi! :D

Mitä ruokailuun tulee, niin ei yksiössäni oikeastaan ole muita paikkoja syömiseen kuin joko tietokoneen tai koulupöydän äärellä. Näistä kahdesta olen sit valinnut sen mieluisamman vaihtoehdon. :dunno:

Kariniemen HotWings ja oikeaoppisesti keitettyä riisiä :ahem:

Paistettuja ahvenfileitä, perunoita ja suppilovahveromuhennosta.

Possunfilettä punaviinikastikkeessa, keitettyjä puikulaperunoita, kanttarellisienisalaattia ja juomana punaviini Yardin.

Illalla olis pikkujoulutkin mutta taidanpa olla menemättä.