Syön parhaillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
OoPee sanoi:
Autteeky nyt tietämätöntä. Nimimerkki 72 kertoo, että hänkin janoaa ko. elintarviketta nähdyn mainoksen perusteella.

Eli siis ne mainostaa Suomen telkkarissa tuotetta, jonka saatavuus on Suomessa heikohkonlaista? :confused:
Espoon Minimanissa näkyy olevan jotain Dr.Oetkerin ainepakkauksia. Ei ollu ihan samaa mitä mulla oli mutta saman tyylisiä maitoon yms. nesteeseen sekoitettavia. Suklaamössöön näyttää tarvitsevan kermaa ....

J.Heldenview sanoi:
Olen muistaakseni, äidin tekemät oli ihan hyviä, kastikkeessa. Pitänee vähän udella niistä.

Ei niihin mitään kastiketta tartte. Paistat vaan pannulla ja maustat mielesi mukaan ja eikun napanderiin.

Syön kohta kaksi hampurilaista. Oikeita kauppahallista ostettuja jauhelihapihveja, cheddaria, kunnon sämpylät, suolakurkkua, sipulia, tomaattia ja salamia... ja grilliin.

Haa.

KnowHow sanoi:
Syön kohta kaksi hampurilaista. Oikeita kauppahallista ostettuja jauhelihapihveja, cheddaria, kunnon sämpylät, suolakurkkua, sipulia, tomaattia ja salamia... ja grilliin.

*koittaa väkisellä, mutta tuloksetta tukahduttaa lievää kademieltä hahmo "Know How"n pöydänantimia kohtaan*

Laitoin just lasagnen uuniin :ahem: Onneks tein reilun satsin sitä vaaleeta juustokastiketta, se on aivan taivaallisen hyvää, jäi just sopivasti vähän yli maisteltavaksi :thumbup:

Aion nyt syödä 2 ruisleipää, joissa on lauantaimakkaraa, juustoa ja kurkkua.
Duunissa on ruokana tänään seuraavat vaihtoehdot:

1. Yrittiporsaanfilettä
2. Broilerimurekepihvi
3. Kasvislasagne

-Jälkkärinä suklaamousse.

Ai mulla olikin vielä vadelma-mansikka viili, syön sen nyt.

Söin jo. Makaronia, possupaistia ja punaviinikastiketta. Illaksi vielä reilut 1/2 kilon jäätelöannos, Aino -jäätelöä tietenkin.

Laskiaispullaa mantelitäytteellä. Kermaan tuli liikaa sokeria :dunno: