jaska Ett silleen!!!!!!1 -mies Liittynyt 29.12.1998 Viestit 32215 Sijainti kyrkslätt 12.11.2010 #1 Niin!
kurski Oisko minkä tyyppistä ? Liittynyt 6.10.2009 Viestit 18625 12.11.2010 #2 Tietenkin käydä kaupassa, mulla aina ollu se taktiikka että siellä ei paljas valo maitopurkki ja voi paketti saa olla. Aina kaapissa on jotain melkein aina täynä.
Tietenkin käydä kaupassa, mulla aina ollu se taktiikka että siellä ei paljas valo maitopurkki ja voi paketti saa olla. Aina kaapissa on jotain melkein aina täynä.
Melinda Sponsored by Sam Liittynyt 16.2.2003 Viestit 6280 Sijainti Melko kaukana 12.11.2010 #3 Ituhippimainetta ylläpitääkseni vastasin "kasvattanut itse". Ei sillä että niin tekisin.
Fagerholm Oman elämänsä Sutil Liittynyt 19.12.2004 Viestit 39266 Sijainti Semminki 12.11.2010 #4 kurski sanoi: Tietenkin käydä kaupassa, mulla aina ollu se taktiikka että siellä ei paljas valo maitopurkki ja voi paketti saa olla. Aina kaapissa on jotain melkein aina täynä. Klikkaa laajentaaksesi... Se on juuri näin! Mulla on kanssa paljaan valon, maitopurkin ja voi paketin taktiikka käytössä. Varsinkin lauantaisin.
kurski sanoi: Tietenkin käydä kaupassa, mulla aina ollu se taktiikka että siellä ei paljas valo maitopurkki ja voi paketti saa olla. Aina kaapissa on jotain melkein aina täynä. Klikkaa laajentaaksesi... Se on juuri näin! Mulla on kanssa paljaan valon, maitopurkin ja voi paketin taktiikka käytössä. Varsinkin lauantaisin.
Mehe Rienarsuo Lupaavin tulokas Liittynyt 9.3.1999 Viestit 20163 Sijainti Konnektikuti 12.11.2010 #5 Kasvattaisin itse. Kalapuikkoviikset, y'know. Movember. Tota ideaa voiskin jalostaa kurskin kulinaarista karttaa mukaillen. - kalapuikkoviikset - aromisuolahilsettä - lihapullatestikkelit - perunanenä - lauantaimakkaraorvaskesi jne
Kasvattaisin itse. Kalapuikkoviikset, y'know. Movember. Tota ideaa voiskin jalostaa kurskin kulinaarista karttaa mukaillen. - kalapuikkoviikset - aromisuolahilsettä - lihapullatestikkelit - perunanenä - lauantaimakkaraorvaskesi jne
lfb Flavio Liittynyt 8.2.2004 Viestit 9965 Sijainti Helsinki 12.11.2010 #6 Niin, ja sit kun ampuu lihavaa miestä mahaan, niin sieltä tulee maitoo.