Syyliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joukahainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Onko sinulla syyliä?

• On.

Äänet: 0 0,0%
  • Ei ole.

Äänet: 19 95,0%
  • On yksi syylä.

Äänet: 1 5,0%
  • En tiedä.

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    20
Ei ole. Enpä tykkää kyllä yhtään muutenkaan. Hyi helvetti. Onhan tuollaiseen hyvät lääkkeet olemassa.

Hoida ittes kuntoon, joukahainen.

Ei oo. Pikkupoikana oli klittumainen just päkiässä. Se leikattiin pois.

On ollut. Kädessä ja jaloissa useampi. Katosivat sittemmin itsestään kuin tuhka tuuleen.

En minä edes. Kunhan huonosti hassuttelin.

Pari ollut. Ei tunnu eroottiselta polttipa ne hoitsu pois taikka jollain muurahaishapolla liuottaa pikkuhiljaa.

Virustartuntojahan syylät ovat. Eli siis todella sympaattista miten vain.

En minä edes. Kunhan huonosti hassuttelin.

Pari ollut. Ei tunnu eroottiselta polttipa ne hoitsu pois taikka jollain muurahaishapolla liuottaa pikkuhiljaa.

En ole tainnut kertoa sitä tarinaa 'kokeneesta' leskirouvasta, joka suruaikansa jälkeen päätti uskaltaa uuteen miessuhteeseen?:doubtful:

No joka tapauksessa siinä päädyttiin ihan kammariin asti tekemään kevätjuhlaliikkeitä. Mies kuitenkin ihmetteli, kun purppia sisään työntäessä kuului viheltävä ääni.:confused: No nykäs ulospäin ja pani uudelleen sisään ja taas vihelsi. Mitä kovemmin se kuksi, sitä kovempi oli vihellyskin alapäässä.

Hommien jälkeen sihijuomaa juodessa mies sitten uskaltautui kysymään, mistä viheltävä ääni tussusta oikein johtui.

- No tuota, kun miesvainaalla oli syylä hepin varressa, niin kulutti sitten uran tuheroon, tunnusti muori syyksi.

Olipa paska tarina. JA MITÄ TOI PURPPI TUOLLA TEKEE?!?!?!?

Oli joskus kakarana yksi. Vasemman käden etusormen oikealla puolen rystysessä. Ei koskaan tuhoutunut hapoilla. Poistin sitten itse eräänä sunnuntaiaamuna jääpalojen ja partaterän avulla. Verta tuli ihan törkeästi mutta syylä lähti. Eikä ole palannut.