Tabletit

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Jos perustettais tämmöinenkin otsikko, tuon Älypuhelin-otsikon rinnalle.

Eli kommentteja, arvosteluja mietintöjä Tableteista.

- Onko halpa-tableteista (eli 100€ Android) mihinkään
- iPad, puolesta vai vastaan
- Win RT - tekeekö sillä mitään
- Mites laatu Andoidit (Nexus, Galaxy jne.)
- Kellään kokemusta Kindlestä
Olen käyttänyt iPadeja niiden julkaisusta saakka.

Nykyisin käytössä iPad3-retina wifi 3g 64 Gb.

Ei pahaa sanottavaa. Toimii kuin junan vessa, ei tarvi säätää tai asetella mitään.

Ei kokemuksia muista tableteista. Hankin niitä kokemuksia heti kun vakuutun, että niitä kannattaa hankkia.

Vielä en ole vakuuttunut.....
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No itse asiassa mielenkiinto ton kohdalla laski, kun sitä hypisteli.

Tuo Nexus 10 kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselta, kun asiaa vähän tutki - vaikka sitä "vähän" tyrmäsinkin. Tosin hinta on iPadin luokkaa...
Ne on tosi "komsii.. komsaa" juttui. Sitten kun totee et toi on hyvä, niin viikon päästä tulee parempi.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Olen käyttänyt iPadeja niiden julkaisusta saakka.

Nykyisin käytössä iPad3-retina wifi 3g 64 Gb.

Ei pahaa sanottavaa. Toimii kuin junan vessa, ei tarvi säätää tai asetella mitään.

Ei kokemuksia muista tableteista. Hankin niitä kokemuksia heti kun vakuutun, että niitä kannattaa hankkia.

Vielä en ole vakuuttunut.....
Heh

Onkos tuossa nyt joku "pieni" epäsuhta.


"Pillusta en niin välitä, mutta en oo kyllä koskaan nähny" juttua nyt taas :nope:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Heh

Onkos tuossa nyt joku "pieni" epäsuhta.


"Pillusta en niin välitä, mutta en oo kyllä koskaan nähny" juttua nyt taas :nope:
Jokainen saa käyttää sitä mitä itse haluaa.

Ja voin sinulle TMOI kertoa, että heti kun maailmaan ilmestyy ylivertaisen käytettävä tabletti niin minä olen ensimmäisten joukossa ottamassa sitä käyttöön.

Eli huoli pois, en minä tipu sinun laillasi junasta ;)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Jokainen saa käyttää sitä mitä itse haluaa.

Ja voin sinulle TMOI kertoa, että heti kun maailmaan ilmestyy ylivertaisen käytettävä tabletti niin minä olen ensimmäisten joukossa ottamassa sitä käyttöön.

Eli huoli pois, en minä tipu sinun laillasi junasta ;)
Voi vittu, mikä PEEELO

Jos sinä ihannoit ja julistat täällä, että Apple on ainut tabletti, mitä olet käyttänyt (minäkin olen, mutta myös montta muuta ;) ) Niin älä nyt ala elvistelemään että se on ainut ja paras.

Se kun ei kuitenkaan ole se eniten käytetty edes, vaikka ihan vitun suljettu ja ylihintainen tsydeemi onkin.

Mutta se on hyvä Applen kannalta, että löytyy sinunlaisia käyttäjiä. Eihän sitä sitiä olis kehitetty, ellei kädettömiä olisi...


Että sillee se juna meni sitten jo, johon pyrit. Siri tai Applen kartat varmaan kertoo, mihin sun nyt pitää suorastaan juosta.. JA LUJAAAAAA.

:thumbup:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
;) Arvelinkin, että tämä räjäyttää pankin....
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
;) Arvelinkin, että tämä räjäyttää pankin....
Oli sama tunne. :nope:

Ittellä ollut Ipad 2 kesästä asti. Pirun hyvä kikotin. Surffailuun ja pelaamiseen käytän.
Ainut huono puoli on usb-portin puuttuminen.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Oli sama tunne. :nope:

Ittellä ollut Ipad 2 kesästä asti. Pirun hyvä kikotin. Surffailuun ja pelaamiseen käytän.
Ainut huono puoli on usb-portin puuttuminen.
Vähän sama juttu vissin, että manuaaalivaihteisesta laatikosta puuttuu vaihdekeppi... mut ei se haittaaa.. mä tykkään tästä... :D:D
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Heh.. kiva paniikki ratkaisu :rolleyes:

Taisit ihan omat housus räjäyttää :nope::nope::nope:
Juu räjäytin tosiaan paniikissa housuni. Kamalaa olla tuollaisen ihmisen kanssa tekemisissä joka tietää kaikki nolot housujuttuni. Pelottaa, että mistä sinä oikein voit nuo tietää.....
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen samaa mieltä asiasta kuin burb. Varsinkin mitä tulee postaukseen kakkatissi. Se jollain tapaa tiivisti kaiken olennaisen. Komppaan.
 
Ylös