Tabletit

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Vähän sama juttu vissin, että manuaaalivaihteisesta laatikosta puuttuu vaihdekeppi... mut ei se haittaaa.. mä tykkään tästä... :D:D
No ei se periaatteessa haittaakaan. Jos on välttämätön tarve usb-portille, niin ne hommat voi hoitaa pöytäkoneella.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Näppärä "tabletti" ;)
No voihan nyt vittu.
Ne hommat joihin mä tabletin hankin, pystyn hoitamaan sillä. Eli surffaamisen ja pelaamisen.
Musiikin lataamisen mp3-soittimelle hoidan pöytäkoneella. Oikeastaan muuhun en usbia edes tarvitse.

Pitääkö tähän loppuun muuten heittää rimpsu hymiöitä, kun sun kanssa "keskustelee"?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No voihan nyt vittu.
Ne hommat joihin mä tabletin hankin, pystyn hoitamaan sillä. Eli surffaamisen ja pelaamisen.
Musiikin lataamisen mp3-soittimelle hoidan pöytäkoneella. Oikeastaan muuhun en usbia edes tarvitse.

Pitääkö tähän loppuun muuten heittää rimpsu hymiöitä, kun sun kanssa "keskustelee"?
Ei tietenkään tarvi. Onhan se hyvä, että laite on sellanen, mistä tykkää. Apple on ihan näppärä, mutta liian sisäsiittoinen laite. Törni osaa selittä loput.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kuka helvetti yrittää "keskustella" tmoin kanssa perjantai/lauantai-iltoina? :doubtful:
Eli ollaanko me joskus koitettu keskustella??

Onko joku asia mikä on painanut??

Joku mikä on vituttanut???

Vai muuten nyppii??

Kerro vapaasti. Ettei tarvi moden ominaisudessa lähtee täällä pelleilee.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Ensinnäkin en muuten toimi koskaan vapaalla kirjoittaessani moden ominaisuudessa.

Toisekseen tuo kirjottamani pätee aika moneen muuhunkin vapaan hahmokkeeseen.

Kolmanneksi en ole ikinä oksentanut alkoholista johtuen.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ensinnäkin en muuten toimi koskaan vapaalla kirjoittaessani moden ominaisuudessa.

Toisekseen tuo kirjottamani pätee aika moneen muuhunkin vapaan hahmokkeeseen.

Kolmanneksi en ole ikinä oksentanut alkoholista johtuen.
Päätit sitten kuitenkin juuri minulle vittuilla?? Miksi??? (Kerran mode, aina mode, paitsi Pyryf)


Oksentamisesta en sano sitten paljoa, jos ei ole koskaan tarvinnu. Olis kannattanu tietää se limitti. Eiku ei mitn.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Jokainen saa käyttää sitä mitä itse haluaa.

Ja voin sinulle TMOI kertoa, että heti kun maailmaan ilmestyy ylivertaisen käytettävä tabletti niin minä olen ensimmäisten joukossa ottamassa sitä käyttöön.

Eli huoli pois, en minä tipu sinun laillasi junasta ;)
Miten sä vedät tuosta:


herneitä nenääs, jos Törni vähät välittää tuosta:



?
Heh

Luetaan niitä postauksia ;)
 
Ylös