Tabletit

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tabletti on semmonen turhakelelu jota en näe tarvitsevani missään. Kyllä varmaan semmoinenkin tulisi hankittua jos olisi ylettömästi pätäkkää takataskussa jouten, mutta rahareikiä on lukuisia jo ennen tuommoisia.
Et ole välttämättä kauheen väärässä. Jopa silloin kun moisen ostin, pohdin, että mihin mä tätä oikeastaan edes tarvin, mutta ostin kuitenkin :rolleyes:

Siis joo, onhan se kiva lelu, kun kotona sohvan nurkalla leffaa kattoessaan surffailee (on se ero kännykkään kuitenkin aika helvetin iso..), mutta että tartteeko sitä oikeesti..... no ei tietenkään. Paitti nojoo, matkustellessa tuo on kyllä aika perkuleen näppärä, mutta kukin miettikööt keskenänsä paljonko sitä sitten tulee matkusteltua ja tartteeko sitä silloinkaan silleen niinku tosissaan.

Todettakoot kuitenkin, että itseni tuntien hankin moisen jatkossakin :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Et ole välttämättä kauheen väärässä. Jopa silloin kun moisen ostin, pohdin, että mihin mä tätä oikeastaan edes tarvin, mutta ostin kuitenkin :rolleyes:

Siis joo, onhan se kiva lelu, kun kotona sohvan nurkalla leffaa kattoessaan surffailee (on se ero kännykkään kuitenkin aika helvetin iso..), mutta että tartteeko sitä oikeesti..... no ei tietenkään. Paitti nojoo, matkustellessa tuo on kyllä aika perkuleen näppärä, mutta kukin miettikööt keskenänsä paljonko sitä sitten tulee matkusteltua ja tartteeko sitä silloinkaan silleen niinku tosissaan.

Todettakoot kuitenkin, että itseni tuntien hankin moisen jatkossakin :eek:
Hommasin kanssa iPadin aikoinaan, kun on työn puolesta fläppäri. Miksi ostaa toinen läppäri taloon? Tai siis neljättä. Ja kun ei ulkomaanreissuille viitsi työkonetta ottaa, niin pädi on ollut mukavan pieni mukana kuljettaa. Ja saa Belmis pelata Ängripöördsiä matkan ajan.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eikös se Nexus 10 pitäis kohta jo tulla markkinoille?. Näytön koko ja reso ainakin luulis riittävän.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
- Mites laatu Andoidit (Nexus, Galaxy jne.)
Tommonen tuli hommattua. Mitä nyt muutaman päivän ajan on kokeiltu niin ihan kiva vehje on. Käyttö vaatii vielä totuttelua, että sujuu kuin vettä vaan, mutta kuten jo mainitsin, kiva vehje. Kun ei ole mitään kokemusta älypuhelimista niin en osaa sanoa mitään tuon tabletin toimintojen erilaisuuksista/erikoisuuksista niihin verrattuna. Puheen perusteella toimiva nettihaku ainakin antoi mielenkiintoisia tuloksia kun hakusanaa sanoessa pyöri taustalla hiihtoselostus aika kovalla.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
:D Ei ihan, mutta jotain tuon suuntaista. Ettei jotain voittajaspekulaatiota ollut ja sen seurauksena muutama hiihtäjän nimi, kultainen (ei sentään suihkua tuupannut tuohon), suksi, lumi ja sitten se mitä itse tapailin hakusanaksi.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
- kai niistä johonkin on, mutta kovin suuria odotuksia ei varmaan pidä olla yhtään minkään suhteen.
- toimintavarma, helppokäyttöinen ja elegantti, mutta ylihinnoiteltu. Itsellänihän siis sellainen on :frank: Jos nyt ostaisin, ostain ehkä jonkun Samsungin Tabletin tahi ehkä jopa Windows Surfacen
- Win RT on on Microsoftin vastine iOS:lle eli siis ajaa jotakuinkin saman asian. Jos tarve on lähinnä surffailua ja vastaavaa, on tuo varmasti ihan riittävä. Jos taas läppärin lorviketta hakee, niin kannattaa harkita Pro versiota.
- Ihan hyvin. Eli siis kuten sanottua, jos nyt hankkisin tablettia, niin lähtisin ehkä tuolta liikkeelle.
- On. Huushollista löytyy niitä kaksi ja kohta kolmaskin. Olen tyytyväinen. Kirjan lukemiseen parempia kuin Ipadit ja vastaavat, koska eivät rasita silmiä samalla tavoin eikä myöskään peilaa (aurnko jne.). Akun kulutus myös aivan eri luokkaa. Calibren avulla Kindleen saa konvertoita jotakuinkin kaikki mahdolliset ja mahdottomat eBook-formaatit.
Komppaan OoPeen kommenttia.
Sitä paitsi, miksi et Jaska ole laittanut tätä tuonne tietokoneet-osiolle eikä tänne vapaalle keskustelulle?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Se on muuten täppäri.
Täppäri? Minusta tuo sana liittyy tuohon kuuluisaan klitorisnamiskaan, joka törrötti läppärin keskellä näppäimistöä.

Kyllä se on tabletti vai kuulostaisiko sinusta paremmalta, että tabletti kutsuttaisiin paremminkin pefletiksi?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minä kun muistelen kaiholla sitä aikaa, kun joystick tuli markkinoille. Se oli erittäin valtava ja fallosmainen ja jonka sivupusseja sai painella. Se oli erityisen herkkää aikaa kun näytti teini-ikäisenä näyttäen ikäisellensä tytölle, kuinka joystickiä käytellään pelaamisen aikana (Joka pojan härski unelma elimen ultrakäytössä).

Kyllä siinä puristeltiin ja veivailtiin sekä painettiin kovasti päässä olevaa näppiä, että ihan tuntui sinne asti. Kyllä sivupussien suunnittelussa tapahtui joku suunnitteluvirhe, niitä ei pitänyt painaa kuin joku kengän korkkari painellen vaan puristussuunnitelman ne meni tunaroimaan. Tästä siis syntyi uusi sodomasokismin tyylilaji.

Peräkammarin pojilla oli sosiaalisessa elämässään uusi ongelma, he eivät tienneet, mikä siinä tytöissä kiinnosti muu kuin pelaaminen. Kehitettiin sellainen vanhanaikainen läppäri, jonka keskellä oli purppura tai sininen täppäri, jota ohjailtiin ja koitettiin opettaa, että näppäimistö on ns. ra(a)jat avoimena haarassa ja sitä ilokohdetta piti pyöräytellä mihin tahansa suuntaan.

Sitten tulivat nämä kosketukselliset, kukaan ei ole keksinyt, että miten haarojen välissä olevaa täppäriä saadaan tyydytettyä, kun edessä on niinsanottu lääpimisikkuna häpyhuulien välissä kiinnitettynä ja tyydytettävänä oleva kauniimpi osapuoli pettyy pahasti namiskansa pahoinkohtelun vuoksi.:nope:

EDIT:

Uusi ulottuvuus tulee sitten 3D-printtauksen muodossa, Nokian 820:n kuoriin voi tulostaa mitä mielikuvituksellisimpia ideoita kuten esimerkiksi silikonituplakuoret, jossa olisi ne XXX-härskit välineet takakuoreen kiinnitettynä ja ulkonäöllisesti aidot silikonitissit yms pimpat...
 
Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Eikös se Nexus 10 pitäis kohta jo tulla markkinoille?. Näytön koko ja reso ainakin luulis riittävän.
Joo, mutta ulkonäöltään on melko kauhea.

Oopee, mulla on jotenkin käsitys että softatarjonta Android-tabeille ois vähän rajoittunutta, tai siis kännykkäsovellukset toimii siellä, mutta näyttää ... no zoomatuilta. Voin toki olla täysin hakoteillä.Tän takia ajattelen sen vähän siihen puoliväliin, siinä missä iPad toimii hyvin sovelluksissa, niin Win8 on tuttu (vaimon kännykkä & tietokone) ja tosiaankin pidän käyttöliittymästä. Jos sovelluksia ois varmasti tulossa, niin en edes miettisi - mutta vähän arvelluttaa "veikkaanko väärää hevosta", jos moisen ostan.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ajattele, että se korppu on sellainen levitin.
Tämmöinen lerppulevy oli aikoinaan ja nykyään se mielikuvituksessa voidaan käyttää fiksaatiomielessä:




Alin tarroilla peitetty vihjaisee, että ei ole kiinnostunut anaalileikeistä ja se reiän ympärillä pienempi nyppylä on vaan kunigattaren merkki valeluomilla varustettu.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Nexusta olen itse kattonut kanssa, Android vaihtiksena. Mutta onko näytön koon ero sitten kännykkään verrattuna liian pieni - onko tuosta radikaalia hyötyä siihen verrattuna? HInta-laatu siinä on tosiaankin varmaan tablettien parasta tasoa. Toinen ois Kinde Fire 8,9 HD - mutta sitä saa vain jenkeissä :nope:
No mun mielestä taas toi 10" o liian iso. 7" o just sopiva ja tarpeeksi iso verrattuna kännyn näyttöön. Kannattaa käydä hypistelemässä ja toteamassa mikä on parsa itselle. Omaan valintaan eniten koon lisäksi vaikutti hinta, ei niin harmita jos muksut ton rikkoo.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
No mun mielestä taas toi 10" o liian iso. 7" o just sopiva ja tarpeeksi iso verrattuna kännyn näyttöön. Kannattaa käydä hypistelemässä ja toteamassa mikä on parsa itselle. Omaan valintaan eniten koon lisäksi vaikutti hinta, ei niin harmita jos muksut ton rikkoo.
No itse asiassa mielenkiinto ton kohdalla laski, kun sitä hypisteli.

Tuo Nexus 10 kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselta, kun asiaa vähän tutki - vaikka sitä "vähän" tyrmäsinkin. Tosin hinta on iPadin luokkaa...
 
Ylös