Täällä keskustellaan Areenan moderointilinjasta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Eikös Renngeist sen jo sanonut, että minä en ole kotona missään. Vai kukahan se oli? Juuri nyt en muista.

En identifioi itseäni forumilaiseksi enkä areenalaiseksi.
Nyt ruotuun palautus. Jos olet tiimissä, olet Forumisti. OK?
;)

Forum: hyvä
Areena: paha

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Nyt ruotuun palautus. Jos olet tiimissä, olet Forumisti. OK?
;)

Forum: hyvä
Areena: paha
Johan minä sanoin, etten halua enkä aio identifioida itseäni yhtään millekään sivustolle. En tunne kuuluvani joukkoon missään, eikä minun ole todennäköisesti tarkoituskaan kuulua.

Örfil

Guest
Quick: nyt suu kiinni.

ajat tiimissä viikon päästä ja siellä kerätään pisteitä porukalle. Se on pääasia.

Täällä ei voi koskaan voittaa "taisteluita" keskusteluissa, aina tulee kakkoseen ;) Nyt keskityt kisaan ja maksimipisteisiin tiimille!
Kukaan ei ole suurempi kuin Ferr.. siis Lasol Manse.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Niin. Miksipä me ylipäänsä teemme yhtään mitään.
No jos rajataan vaihtoehtoja vain forumin sisällä tapahtuviin, ovat yleisimmät syyt kirjoittaa viesti:
1. Kokemus, että itsellä olisi käsiteltävään asiaan jotain lisättävää.
2. Häiriköinti.
3. Humala.

En ole argumentoinut vai? Ei sitten. Arvostan kyllä tuota "miksi vain provoilet täällä"-näkökantaa.
No et kyllä oikeastaan ole. Tunnistan kyllä, että elämme maailmassa jossa "X on ihan paska! Miksi? No se vaan on!!!!!!!!" kelpaa argumentiksi, mutta aina silloin tällöin sitä koittaa silkkaa vittumaisuuttaan hivuttaa rimaa edes hieman ylemmäksi.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Quick: nyt suu kiinni.

ajat tiimissä viikon päästä ja siellä kerätään pisteitä porukalle. Se on pääasia.

Täällä ei voi koskaan voittaa "taisteluita" keskusteluissa, aina tulee kakkoseen ;) Nyt keskityt kisaan ja maksimipisteisiin tiimille!
Kukaan ei ole suurempi kuin Ferr.. siis Lasol Manse.
No eihän tällä keskustelulla ole sen suhteen merkitystä...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.