Albert Oil
Hippi ja juntti
Nyt en ymmärrä.
Ei ole eka kerta.Nyt en ymmärrä.
Täällä on käynnissä kilpailu siitä kuka saa paskan lentämään pisimmälle tuulettimen avulla ja suunta on vapaasti valittavissa eli saa yrittää lennättää paskaa vaikka kohtisuoraan ylöspäin jos luulee sen lentävän siten pisimmälle.Mitä vittua täällä oikeen tapahtuu? Pari tuntia on poissa ja paskaa lentää tuulettimesta. :nope:
Hyvä Kakkosnicki! Omia pitää aina puolustaa! MAHTAVAAAAAAA!!!!Montakohan promillea...?
Opettele kirjoittamaan!Willie Garvin on ylimilinen aikuopelle.. Puhutaan mielummin kyseisesti henkilöstä vain ja ainoastaan.. Mitään muuta en Areenasta tiedä niin pahemmin kuin hänet! Keskeytyy mielikuvitushenklöntaaksen vähän kuin mse20(MSE20teinipelle) maikkarilla... Mutjoo hyivn menee AIKUISELLA salee se joku kaksviis nelikypänen silti uskomativuttontotanntoataormrta: D
Nyt vaadit liikoja :thumbup: Joni on vielä siinä vaiheessa että opettelee kävelemään suu kiinni niin ettei kuola valu.Opettele kirjoittamaan!
Nuorekas 21 vuotiaaksi.Tarkemmin sanottuna kaksosia. Identtisiä. Racer vaan synty 30 vuotta aiemmin.
Arvostaisin kyllä, jos mua puhuteltaisiin mun Forum-nimimerkillä - kuten kaikkia muitakin.Hyvä Kakkosnicki! Omia pitää aina puolustaa! MAHTAVAAAAAAA!!!!
Voin kertoa sitten, kun alan sitä harjoittaa.Kerrohan, miltä se elitismi oikein maistuu.
Nih! Ei Nipsuhuulikaan pidä "Nipsu"sta.Arvostaisin kyllä, jos mua puhuteltaisiin mun Forum-nimimerkillä - kuten kaikkia muitakin.
Onko pakko?Kerrohan, miltä se elitismi oikein maistuu.
Pitääpä alkaa tuota sitten... Kjeh kjeh...Nih! Ei Nipsuhuulikaan pidä "Nipsu"sta.
Niinpä.Minulla kyllä riittää valittamisen aihetta, mutta mikään niistä ei liity Areenan moderointiin!
Quiq-liini, sä olet F1-Forumin Vapaalla. Jos kovin ahdistaa otsikon sivuun käytävä keskustelu, sun on ehkä parempi muualla. :thumbfh:Niinpä.
Niin, noista asioistahan ei suinkaan ole mainittu jo tuhanteen ja yhteen kertaan aiemmin. Sama levy pyörii vaan. No jaa, mitäpä muutakaan teiltä voisi odottaa...Lisäksi, en valita mistään vaan ihan rehdisti ilkun sivuston paskaa sisältöä ja hupaisan mahtipontisia ideoita! Kontrasti alun töttörööhön ja isoihin puheisiin on verraton.