Tähdet, tähdet 2015 - 2017

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Oli se mielestäni jännä, osittain tosi luontevaa ja osittain ei kuitenkaan aivan. Persoonallisen ja söötin kuuloista oli.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Anette tai Make tippuu. Veikkaan.
Mikäli yhtään olen tuon ohjelman idean oikein ymmärtänyt (eri tyylilajien laulajat laulaa eri musiikkigenrejen lauluja), niin tuntuu jotenkin oudolta tuo jo perinteinen *kierroksen "huonoin" tipahtaa pelistä pois* -tositeeveekuvio. Periaatteessa alkuvaiheessa voi pudota pois sellaisia laulajia, jotka olisivat vahvimmillaan jossain myöhemmin eteen tulevassa tyylilajissa. Eli ihan tuurista kiinni, kenelle sopii alkupään tyylit ja ketkä puolestaan ovat huonoimmillaan vasta myöhemmin, päästyään "säkällä" jatkoon alkuvaiheessa kun on sopinut piisit äänelleen/laulutavalleen. :doubtful: :confused: :idea:

Trullinkaasu

Well-known member
Oisin halunnu nähä Maken vielä ensi viikolla. Miten olisi korkeat äänet lähteneet Markun suusta?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jäi juttu näkemättä ja kokematta, kun oli semmmoinen latuprojekti menossa. Loppu oli kuitenkin onnellinen. Ladulta pääsi pois. :mad:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Yhdysvaltalaiset voisivat olla hieman erimieltä tuon väitteen kanssa ja joissakin osavaltioissa tuollaisen kommentin sanominen saattaisi pahimmillaan olla hengenvaarallista.
Country lienee yksi suosituimmista musiikinmuodoista Yhdysvalloissa. Ja olen siitä hyvin tietoinen. Tullut sen verran seurattua America's nex Idol tv-formaattia.

Dolly Partonin tissit lienee countryn parhautta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oisin halunnu nähä Maken vielä ensi viikolla. Miten olisi korkeat äänet lähteneet Markun suusta?
Jossain radiohaastattelussa ennen koko sarjan alkamista Aro itsekin sanoi odottavansa eniten nimenomaan oopperajaksoa, sillä se oli ainoa tyyli, josta hänellä oli (iskelmän ohella toki) kuulemma kokemustakin ihan opintojen kautta.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Kylläpäs lauloi Jarkko hianosti oopperaa! :ahem:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Lupaava alku Thundereineen heti alkuun.

Tänään tulee Def Leppardia, Rainbowta, Whitesnakea, ...

Nämä kappaleet kuullaan suorassa lähetyksessä:

Laura Voutilainen: I surrender - Rainbow

Arja Koriseva: Eagleheart - Stratovarius

Krista Siegfrids: Pour some sugar on me - Def Leppard

Roope Salminen: Ace of spades - Motörhead-

Waltteri Torikka: Still of the night - Whitesnake

Jarkko Ahola: The Unforgiven - Metallica

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Olipas kautta linjan aika kovia vetoja tänään. Ja mielestäni ihan oikea artisti putosi.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Olipas kautta linjan aika kovia vetoja tänään. Ja mielestäni ihan oikea artisti putosi.
Varmaan niin mutta oli Koris kuitenkin mun mielestä tän kisan suuria voittajia. Mä oon luullut sen kuolleen jo vuosia sitten mutta sieltä vaan unohduksen suosta hiihteli framille ja heittäytyi hienosti genressä kuin genressä.
Joku nuori nikkari kun tuottaisi Arjalle nyt levyllisen modernia iskelmäpoppia niin uusi tuleminen saattaisi olla hyvinkin selviö.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Varmaan niin mutta oli Koris kuitenkin mun mielestä tän kisan suuria voittajia. Mä oon luullut sen kuolleen jo vuosia sitten mutta sieltä vaan unohduksen suosta hiihteli framille ja heittäytyi hienosti genressä kuin genressä.
Joku nuori nikkari kun tuottaisi Arjalle nyt levyllisen modernia iskelmäpoppia niin uusi tuleminen saattaisi olla hyvinkin selviö.
Korisevalla ei ole ollut oikein mitään hittiä, josta sen tunnistaisi. Vähemmällä hohotuksella se olisi monessa tilanteessa ollut ihan katsottava/kuunneltava. Speden spelit (tms) se pilasi naurullaan.