Tämän hetken paras mainos

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mutta nyt ydinkysymykseen: Mitä siinä mainoksessa mainostettiin jossa neekeri sen swahilinkielisen Jambo!-tervehdyksensä huusi? Sammon mainos se ei vissiin ollut. Oliko se matkatoimiston mainos?
Oliskohan ollut Tjäreborgin mainos.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Ei taida tulla enää, mutta paras mainos aikoihin oli se DNA:n "Mutsis on"-mainos. Riemastuttavan huvittavuuden lisäksi se piti sisällään tärkeän havainnon: suunnilleen ensimmäistä kertaa ihmiskunnan historiassa teknisen laitteen kehitystä ohjaajat teinitytöt. He osaavat käyttää kännykkää ja muitakin uusia kommunikaatiolaitteita monipuolisesti.

Cinderella007

*söpö*
Sijainti
Sverige
Hästen-sänkymainos. Pikkuinen vauva istuu valkosiniruudullisella sängyllä, ja kuvatekstinä "made in hästens" :p Ihana.

Tämä ei nyt sitten ollut telkkarimainos, toivottavasti ette suutu.

Makkonen

Guest
Cinderella007 sanoi:
Hästen-sänkymainos. Pikkuinen vauva istuu valkosiniruudullisella sängyllä, ja kuvatekstinä "made in hästens" :p Ihana.

Tämä ei nyt sitten ollut telkkarimainos, toivottavasti ette suutu.
kiitos. sait viestilläsi mulle hymyn kasvoille. ei ole tänään ollut viel kertaakaan. :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Axen supercharged -mainos on mun mielestä ihan hauska.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Mr Natural sanoi:
Ei taida tulla enää, mutta paras mainos aikoihin oli se DNA:n "Mutsis on"-mainos. Riemastuttavan huvittavuuden lisäksi se piti sisällään tärkeän havainnon: suunnilleen ensimmäistä kertaa ihmiskunnan historiassa teknisen laitteen kehitystä ohjaajat teinitytöt. He osaavat käyttää kännykkää ja muitakin uusia kommunikaatiolaitteita monipuolisesti.
Ja jollain tapaa uskottavakin. :ahem:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
KnowHow sanoi:
Axen supercharged -mainos on mun mielestä ihan hauska.
Onks tää se kauhea action-pätkä, missä porukka roikkuu siinä helikopterissa salkut toisessa kädessä? Se on ainakin pirun hyvä! :ahem:

Knoukka

Well-known member
Vilperi sanoi:
Onks tää se kauhea action-pätkä, missä porukka roikkuu siinä helikopterissa salkut toisessa kädessä? Se on ainakin pirun hyvä! :ahem:
Sekin on ihan ok, mutta tarkotin sitä kun se jätkä lähtee sieltä putkan suihkusta pelkkä pyyhe ympärillään aivan saatanan itsevarmana, menee baariin, nolaa muut äijät ja iskee lopulta kauniin naisen. Se on siis vähän kun mä!

Rintintin

Karanteenikapiainen
Tämän hetken paras mainos lienee se, missä ne naapurit tuo sitä ystävänpäiväkakkua sille "uudelle" naapurille. En tosin muista mitä siinä mainostetaan... canal+:aa?

burb

.
Rintintin sanoi:
Tämän hetken paras mainos lienee se, missä ne naapurit tuo sitä ystävänpäiväkakkua sille "uudelle" naapurille. En tosin muista mitä siinä mainostetaan... canal+:aa?
Juu se on hauska, mutta tosiaan mainos on sikäli huono että se menee hukkaan kun potentiaalinen asiakas ei muista mitä siinä itseasiassa mainostetaan...
Mä muistelin että se olis joku digi-tv mainos...

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
KnowHow sanoi:
Sekin on ihan ok, mutta tarkotin sitä kun se jätkä lähtee sieltä putkan suihkusta pelkkä pyyhe ympärillään aivan saatanan itsevarmana, menee baariin, nolaa muut äijät ja iskee lopulta kauniin naisen. Se on siis vähän kun mä!
Juu onhan toikin aikas hyvä. :ahem: Toi olikin rexonan mainos mitä mä tarkotin.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Mulle tultiin juuri kuiskaamaan korvaa:

"Meidän isi paneeki paremmin ku teidän isi - eipäs, meidän isi panee paremmin ku teidän isi - meidän isi paneeki paremmin ku teidän isit yhteensä - meidän isi paneeki kaikkien teidän äitejä"

Huono

JNF

Well-known member
Ei nyt ole mikään tämän hetken mainos, mutta pari vuotta sitten oli mainos, jossa vaari meni istumaan traktoriin ja ajaa sen suoraan rakennuksen seinään jääden siihen sutimaan paikalleen. En muista sen sanomaa, mutta Windowssia siinä taidettiin mainostaa. Huumori upposi allekirjoittaneeseen täydellisesti. Kertookohan jotain Microsoftin ohjelmien logiikasta?

Ace17

Acenteella
Ristus että repesin, kun näin mäkkärin futisaiheisen mainoksen. :D :D :D

Ace17

Acenteella
Eikö kenellekään muulle tule jaska mieleen DNA:n uusimmasta mainoksesta?

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Resrentin mainos!

"Kai määkin ny jonkulainen ammattilainen oon, mutta ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä Resrenttiin" -Raipe

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
Se on kanssa aika hauska joku Trabantin mainos missä puhelevat jossain kapakassa että -Näin sen ja sitten se oli poissa! -Luulen että niitä on useampia! Hienosti ohjattu ja hyvät näyttelijät.