Tänne kaikki ilmoitukset

P1 Rai

West Coast
Sijainti
Siellä
Huomasin juuri, että areena on tämän paikan pelkkä Kiinalainen kopio. Samat toikit samat vuoden forumisti äänestykset. Jopa minun kätisyys-polli on kopioitu sinne muutaman päivän myöhemmin, kuin mitä itse sen tänne tein.
Ja näköjään samat tyypit hurraa. :p

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Huikee lasikuutio
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013122017860843_ma.shtml

Minua arveluttaa tuo kuvateksti:
Koppero on karkaistua lasia.
En usko hetkeäkään, että pitää paikkansa.
Karkaistu lasi räjähtää tuhannen silpuksi kun siihen kohdistuu esim pistemäinen rasitus ( vaikkapa kivenjyvä kengän ja lasin välissä).
Uskonpa, että tuo on tehty laminoidusta lasista, joka pysyy kasassa hajotessaankin.

Tuo kuvateksti arveluttaa myös:
Lasikuutio koostuu viidestä kulmasta.

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Juniori pääsi torstaina siviiliin eli on nyt reserviläinen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Koppero on karkaistua lasia.
En usko hetkeäkään, että pitää paikkansa.
Karkaistu lasi räjähtää tuhannen silpuksi kun siihen kohdistuu esim pistemäinen rasitus ( vaikkapa kivenjyvä kengän ja lasin välissä).
No mutta eiks se tois sopivasti jännitystä tohon touhuun.
- Ei kai sulla oo kiviä kengänpohjassa?
- En mä tiiä, miksi niin?
- Eeei miksikään...

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Oli vielä eilen 18ahdeksantoista juuroa Veikkauksen pelitilillä. Päätin laittaa ne sileäksi jotain nerokasta teemaa noudattaen.

Aikani pitkävedon kohteita ja kertoimia pähkäiltyäni totesin, että ei ainakaan taidolla vaan ehdottomasti tuurilla.

+1 -tyyppisen vetojen tasurit houkuttelivat pienellä osumistodennäköisyydellään. Äkkiäkös yhden 18 euroa noihin hassaa!

Laitoin kaikki 18 euroa näihin +1 tasureihin singlenä, juurikaan itse pelikohteesta välittämättä. Lähinnä katsoin, että kerroin on mahdollisimman iso, eli osumistodennäköisyys mahd. pieni.
Pelitilille saldoksi jäi näiden sinkkuvetojen jälkeen 0,06 euroa.

En näemmä päässyt kuitenkaan rahoistani eroon, koska pelitilillä näytti nyt olevan 16,46 euroa ja vetokohteista 70% (13 kpl) on edelleen pelaamatta.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pistin ensimmäistä kertaa vuosiin rahaa Kenoon ja vieläpä Kunkku-juttu mukana. Jos tämän vuoden sijoitukset olisivat siinä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Eilisen loton 4 miljoonaa tuli Kainuuseen. Ei tosin Kajaaniin vaan Paltamoon. Viiden hengen kesken voitto jaetaan. Hyvä Kainuu! :thumbup:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Taas oli pulpahtanu jostain reilu 6 euroa pelitilille.
Laitoin heti kaiken kiinni uusiin peleihin.

Vaikeeta tää pelitilin tyhjääminen. Tuntuu siltä, että sillon kun yrittää voittaa keskittymällä esim. tilastoihin yms. turhuuteen, voittaminen on paljon haasteellisempaa.
Roiskimalla hyville kertoimille tiliä tulee vaikka ei varsinaisesti yritä.

Onnea kouvolle sijoituksen puolittamisesta!