Tänne kaikki ilmoitukset

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Laitan tähän sitten aiheeseen liittyvän kuvan:
Meikän takapihalla menee semmonen pieni purontynkä jossa joku ton näkönen otus vetää ihan osmona edestakasin risunkannikat keulilla. Varmaan pykää jotain kesähuvilan tyyppistä ratkaisua siihen rannan tuntumaan. Todella huikee otus.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Meikän takapihalla menee semmonen pieni purontynkä jossa joku ton näkönen otus vetää ihan osmona edestakasin risunkannikat keulilla. Varmaan pykää jotain kesähuvilan tyyppistä ratkaisua siihen rannan tuntumaan. Todella huikee otus.
Se on ehkä telttaileva kurski. Älä ärsytä sitä, kun et ossoo.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288626769891.html

Olisivat säätäneet direktiivin, että kaikilla kodinkoneilla ja lampuilla on oltava 12 vuoden täystakuu, niin säästyisi aika paljon enemmän energiaa ja ympäristöä.
Ja tuotteiden tarkoituksellisesta käyttöiän rajaamisesta annettava sakko vähintään 2x isommaksi kuin kyseisestä tuotteesta saatu kokonaismyyntitulo, niin alkaisi homma rokkaamaan.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Johan on raskas päivä. Miten ne oikeat omaishoitajat jaksavat, kun jo muutaman päivän sijaisuus vie voimat. *huoh*

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Johan on raskas päivä. Miten ne oikeat omaishoitajat jaksavat, kun jo muutaman päivän sijaisuus vie voimat. *huoh*
Se on vähän kuin mun juokseminen verrattuna Jukka Keskisaloon. Se tekee sitä työkseen ja minä harvakseltaan.

Lunssila

Well-known member
No nyt ne teki mäkihypyt koko kisalle.

Eli keskeyttivät kilpailun.
Domracheva korjasi vielä tähtäintä "pari napsua" kun tuli aivan järjetön tuulenpuuska ja hyvä että sai aseen pidettyä tauluja kohti.

Olisivat saaneet vetää kisan loppuun kun veivät sen jo noin pitkälle. Ei ne olosuhteet kuvien perusteella mun mielestä hirveästi huonontuneet siitä mitä ne oli jossain vaiheessa kisaa.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Olen saanut kuulla, että itsenäisyyspäivän aikaan Tampereella oleskelevien kannattaa vilkaista illan mittaan Tullin alueelle. Valoa kuulemma tiedossa.