Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Nytkö vasta?
Mites sitä näin pitkään kesti?
Alpertti on hiukan hidas.Nytkö vasta?
Laitan tähän sitten aiheeseen liittyvän kuvan:Hekoheko. Piisami.
Hellästi nostavat. Ja olisko joku viemässä sitte tota himaansa? Kiva.http://m.youtube.com/watch?v=al7d6kYHTKU&desktop_uri=/watch?v=al7d6kYHTKU
Vietnamista löysivät tuollaisen eläimen.
On kuulemma elänyt maassa, ei vedessä. Vieläpä maan alla.
Laji toistaiseksi tuntematon.
Olisko norsunnahkainen jättikasiainen.
Meikän takapihalla menee semmonen pieni purontynkä jossa joku ton näkönen otus vetää ihan osmona edestakasin risunkannikat keulilla. Varmaan pykää jotain kesähuvilan tyyppistä ratkaisua siihen rannan tuntumaan. Todella huikee otus.Laitan tähän sitten aiheeseen liittyvän kuvan:
Se on ehkä telttaileva kurski. Älä ärsytä sitä, kun et ossoo.Meikän takapihalla menee semmonen pieni purontynkä jossa joku ton näkönen otus vetää ihan osmona edestakasin risunkannikat keulilla. Varmaan pykää jotain kesähuvilan tyyppistä ratkaisua siihen rannan tuntumaan. Todella huikee otus.
Oon arvellu että se ois erakoitunu Bobbis joka haaveilee paremmasta huomisesta. Mut voihan se olla myös Kurski.Se on ehkä telttaileva kurski. Älä ärsytä sitä, kun et ossoo.
Se on vähän kuin mun juokseminen verrattuna Jukka Keskisaloon. Se tekee sitä työkseen ja minä harvakseltaan.Johan on raskas päivä. Miten ne oikeat omaishoitajat jaksavat, kun jo muutaman päivän sijaisuus vie voimat. *huoh*
Domracheva korjasi vielä tähtäintä "pari napsua" kun tuli aivan järjetön tuulenpuuska ja hyvä että sai aseen pidettyä tauluja kohti.No nyt ne teki mäkihypyt koko kisalle.
Eli keskeyttivät kilpailun.
Höh. Aikovatko käydä uusiksi jossain välissä?No nyt ne teki mäkihypyt koko kisalle.
Eli keskeyttivät kilpailun.