kouvotsvoni
Banjottu
Kohta kuustoista vuotta...
7.2.2014 näköjään olin jo ollut puolet elostani täällä.
Logout ->
7.2.2014 näköjään olin jo ollut puolet elostani täällä.
Logout ->
Tota ei ehkä kannata lisätä cv:hen...Yli puolet elämästä tullut vietettyä täällä...
Ei. Ei lisätä, vaan kirjoittaa koko CV tuohon pohjautuen.Tota ei ehkä kannata lisätä cv:hen...
15 vuoden päästä internet on korvattu uudella universalnetillä jossa IP-osoitteita on rajattomasti ja joka on kaikilta osin edistyksellisempi ja turvallisempi kuin nykyinen internet.Sellainen 15 vuotta vielä puolimatkaan.
Siihen mennessä lie koko internettiä enää.
`Rakastatko hevosia - liity PennyGirl-kerhoon!
PennyGirl-kerhossa saat jännittävän paketin joka kuukausi!
Se tarjoaa runsaasti luettavaa tallielämästä, ratsastuksesta ja tosiasioihin perustuvaa aineistoa hevosista.
Katso suuri tervetuliaispaketti jonka saat jos liityt jäseneksi. Tilaa tänään ja saat hoitotuotteita ilman
lisämaksua! Maksat vain postikulut.
Oho! No nyt.Armi <3
Muikkelintapainenkin fanittaa kyseistä näyttelijätärtä täpöllä, joten ei ole paha ihminen hänkään lain.
Melko homoa.Sue_me: no semmonen muikkelintapanen. Pannaan ja pidetään hauskaa. Ryypätään
Sue_me muikkelintapainen: Se on tosi ihana. Mä taidan olla vähän rakastunu. Mä haluan lapsia sen kanssa.
Ensi torstaina.Missäköhän vaiheessa sitä sitten kasailisi/arkistoisi/lajittelisi nuo levitellyt paperit?