Joni
Well-known member
Kiitos.Tsemppiä.
Kiitos.Tsemppiä.
Moon androkyynikko.Olen heteroseksuaali.
Tsemppiä.Mä oon Albert.
Kiitos.Tsemppiä.
Ounaskosken silta?Tää silta vai?
Onnittelut :thumbup:Olis hääpäivä taas. Jokavuotisen lahjapulman ratkaisin perinteisellä menetelmällä eli tavarataloon kävelemään ja antaen sattuman päättää mikä lahja osuu kohdalle. Löytyihän se. Metodi on pomminvarma, kotona etukäteen on turha miettiä mitään.
Kuusi vuotta naimisissa avis vol. 2akkosta ja kymmenen yhdessä tuli täyteen tänä vuonna. Hyvähermoinen nainen, täytyy sanoa :ahem:
Tätä mekin on 18 vuotta jo ihmetelty. Tyhjentävää vastausta ei ole kukaan antanut.Mikäs pakko ihmisten on mennä naimisiin?
Minulla on vaimoni kanssa takana 5 + 20 (seurustelu+naimisissaolo).Tätä mekin on 18 vuotta jo ihmetelty. Tyhjentävää vastausta ei ole kukaan antanut.
Tietysti jos joskus on räkkylää ihan kunnolla niin onhan se tekosyy pitää isot pirskeet.
Ihme uskovainen toi joukkiskin, vaikka pidin kuulina pyöräilydudena.Minulla on vaimoni kanssa takana 5 + 20 (seurustelu+naimisissaolo).
Naimisiinmenostahan taitaa olla lähinnä se hyöty, että naimisissaolevat parit lähtökohtaisesti ovat oikeudellisesti erilaisessa asemassa verrattuna ei-naimisissa oleviin.
Sormuksia meillä ei ole, enkä kyllä muista tarkasti hääpäivääkään (maaliskuussa taitaa olla).
Uskovainen? Oulun oikeus-/poliisitalolla siviilivihkiminen. Pari minuuttia kesti toimitus.Ihme uskovainen toi joukkiskin, vaikka pidin kuulina pyöräilydudena.