Örfil
Guest
No siis "kohteen" suojauksesta onkin kyse.Kokeneille konkareille on varattu kotirintaman viihdytystehtäviä. Nuoria rouvia lohduttamaan.
No siis "kohteen" suojauksesta onkin kyse.Kokeneille konkareille on varattu kotirintaman viihdytystehtäviä. Nuoria rouvia lohduttamaan.
Ei se palkinnon menettäminen mitään, mutta kyllähän tuo birdieputti rautoihin ja bogie syö mieltä. Melkein koen myötätuntoa.Hävisin rahapalkinnon (1. sijan) viikkokisassa yhdellä heitolla. Ja sekin harmittavan pienellä marginaalilla.
Väylä 18. birdieputti rautoihin, siitä rolli alamäkeen ja tulos bogie. Voefiddutaasana.
Lakon aloittaminen totuudenvastaisten faktojen pohjalta on aina hyvä juttu.Menen Haribo-tukilakkoon, kunnes Joni poistuu suosikkimerkkarini valmistajan palkkalistoilta.
Eihän tästä ole kah ta sa naa.Lakon aloittaminen totuudenvastaisten faktojen pohjalta on aina hyvä juttu.
Ahtaajius velvoittaa :ahem:Lakon aloittaminen totuudenvastaisten faktojen pohjalta on aina hyvä juttu.
Nuo wannabe Bile-tyypit onkin aika... no en sano mitä.Ei hitto jo se wannabe Bile-Danikin eksyy sinne mut näköjään. ;D
Kumpikin.. Onneksi itse oon yhden naisen mies.Kumpikohan mahtaa olla säälittävämpää, olla wanna-be-bile-Dani vai oikea sellainen?
Mammanpoika? Vitsivitsi.Kumpikin.. Onneksi itse oon yhden naisen mies.
Hahaa burb.Mammanpoika? Vitsivitsi.
Tsemppiä.Olen heteroseksuaali.