Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Yhteiskunnan palveluiden pitäisi tulla näissä vastaan ennen rekkaa. Harmittaa että arvot ovat kovenneet ja vähemmän vastetta tulee määrärahoilla tallaisten estämiseen.
Ymmärryskin tuntuu laskevan näillä, jotka ovat ilmeisesti kehdosta hautaan tuottavissa töissään ja elämän koulutkin jätetty välistä. Kommentti eläkeläisten asumislisän karsimisesta: "Ihme hommaa ku ihmiset ei viitti ennää tehä töitä, ootellaan vaa et raha tullee ilmaseksi tilille. Sairasta!! ku tulonsiirroista säästetään, ni se iskee niihi eniten, jotka saa niitä. Mikä siinä on niin vaikeaa, työssäkäyväthän maksaa oman osuutensa veroina."

Niin ja tsemppiä ITG:lle, sekä läheisilleen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Huominen päivä pelottaa, ahdistaa ja itkettääkin. Tulee nyt mieleen muinoin perustamani "Erilainen vappu"-tojck...

Kyse on eri henkilöstä, mutta kuitenkin äärimmäisen läheisestä ihmisestä.
ITG:lle ja läheisilleen tsemppiä. En nyt osaa mitään sen fiksumpaa toivotella.
Niin ja tsemppiä ITG:lle, sekä läheisilleen.
Kiitosta hahmoille burb ja kouvotsvoni tsemppauksesta. Nykyinen tilanne lie melkein normalisoitunut, vaikka tuo läheiseni onkin vielä sairaalassa? Uskon ja toivon kotiutumisen tapahtuvan vielä kuluvan viikon aikana?

Viimeisen 15:uoden aikana on neljää läheistäni korjattu leikkelemällä sisuskaluja kuntoon navanseudun kulmilta. Eikäku sittenkin 5:ttä, jos saan laskea itseni mukaan.

Tästä syvä kiitos suomalaiselle terveydenhuoltojärjestelmälle, jota jo kehuin "Erilaisen Vapun"-toijckissa jo 2000-luvun alussa. Kiitoksen ansaitsevat ainakin SatKs, RAS, TYKS, OYS ja HUS.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilisellä kuolonkolarin paikkalla Virkkalassa vt25lla oli ihmisiä suremassa. Pakettiautonkuljettaja kuoli kolarissa rekan kanssa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kuten tietänette, olen kiinnostunut sukujuurista ja perinteistä. Tänä iltana pääsin tutustumaan valokuva-aarteisiin ja muistiinpanoihin, jotka avasivat minulle oven yhden suvun historiaan. Suomen historiaankin. On se tuo elämä. Niin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kuten tietänette, olen kiinnostunut sukujuurista ja perinteistä. Tänä iltana pääsin tutustumaan valokuva-aarteisiin ja muistiinpanoihin, jotka avasivat minulle oven yhden suvun historiaan. Suomen historiaankin. On se tuo elämä. Niin.
Kiitos tästä tiedosta ja onneksi olkoon Albert!

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Olen mielessäni päättänyt ensi talven oman Visaliiga-aiheen.

Örfil

Guest
Perjantaina maamme turvallisuus on taattu. Maihinnousu Pyhäjärven puolelta estetty ja maahanlasku lentokentälle, koska poikas valveill' on koko päivän :ahem:

Enpäs ole kerrannutkaan sitten vuoden -92 tai jotain.